نائب رئیس شورای شهر اردبیل: بالیقلوچای ظرفیت طبیعی در مسیر تحول گردشگری اردبیل

نائب رئیس شورای شهر اردبیل: بالیقلوچای ظرفیت طبیعی در مسیر تحول گردشگری اردبیل

یکشنبه, 20 مرداد,1398

نائب رئیس شورای شهر اردبیل: بالیقلوچای ظرفیت طبیعی در مسیر تحول گردشگری اردبیل

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
بالیقلوچای ظرفیت طبیعی در مسیر تحول گردشگری اردبیل
نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: یکی از زیباترین رودخانه‌های عبوری از داخل شهر بالیقلوچای است که از پتانسیل طبیعی در جذب گردشگران و توریسم برخوردار است.
حبیب فتحی در جریان بازدید اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا بنا به وظیفه نظارتی خود بر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مصوب در بودجه سالجاری بازدیدی را انجام دهند تا از نزدیک در جریان روند کارها قرار گیرند.
وی خاطرنشان کرد: با تدارک رئیس کمیسیون فنی و عمرانی تصمیم گرفتیم هم از پروژه‌های شورابیل و هم ساماندهی بالیقلوچای بازدیدی را انجام داده و از نزدیک در جریان روند کار و پیشرفت پروژه‌ها قرار گیریم.
نائب رئیس شورای شهر گفت: یکی از این پروژه‌ها محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس و تکمیل ورودی جدید شورابیل از جنب این مجموعه بوده که مقرر شد برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها اعتبار کافی در نظر گرفته شود.
فتحی روند کار را در شورابیل مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به دلیل ماهیت کار که یک اقدام زیربنایی و تحول آفرین در شورابیل است روند کار کند است اما در نهایت از جبهه‌های مختلف عمران و آبادانی شورابیل با کیفیت و مطلوبیت به پیش می‌رود.
وی تصریح کرد: در سایه پیگیری شورا و تلاش مجموعه شهرداری کار عمرانی گسترده‌ای در شورابیل در حال اجراست که پیش‌بینی می‌شود رینگ سواره شورابیل و ورودی‌های جدید در پایان فصل کاری امسال آماده بهره‌‌برداری شود.
فتحی در مورد چشم‌انداز زیبای بالیقلوچای به عنوان یک رودخانه جاری و گذری از هسته مرکزی شهر اردبیل بیان کرد: کمتر شهری را سراغ داریم که از چنین ظرفیتی بهره‌مند باشد که در کنار ساماندهی و زیباسازی اطراف این رودخانه در محدوده میدان بسیج تا ایستگاه سرعین به دلیل انجام پروژه پل قدس این مجموعه در حال مرمت و بازسازی است.
وی اظهار کرد: هر چند با تکمیل شدن پل قدس زیبایی این رودخانه در مسیر عبوری این رود زیبا و جذاب به نظر خواهد رسید اما قرار شد با تخصیص 3.5 میلیارد تومان بسترسازی رودخانه بالیقلوچای در محدوده بسیج تا ایستگاه سرعین انجام شود.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری شورای شهر و شهرداری و منابع اختصاص یافته به این مجموعه بتوان در هسته مرکزی شهر یک جاذبه طبیعی و زیبا را در مقابل دید همشهریان قرار داد.

 

 

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان