رئیس شورای شهر اردبیل: 60 میلیارد تومان اعتبار صرف بازسازی و نوسازی ناوگان شهری می شود

رئیس شورای شهر اردبیل: 60 میلیارد تومان اعتبار صرف بازسازی و نوسازی ناوگان شهری می شود

پنجشنبه, 25 شهریور,1400

رئیس شورای شهر اردبیل: 60 میلیارد تومان اعتبار صرف بازسازی و نوسازی ناوگان شهری می شود

رئیس شورای شهر اردبیل:
60 میلیارد تومان اعتبار صرف بازسازی و نوسازی ناوگان شهری می شود
🔹رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار صرف بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل می شود.
🔹جواد انصاری در پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دوره ششم اظهار کرد: در دیداری که با معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در وزارت کشور داشتیم مسئولان امر گله مند عدم جذب این اعتبار در سالجاری بودند که متاسفانه مجموعه شهرداری اردبیل در جذب این اعتبار قصور و کوتاهی داشته اند.
🔹وی خاطرنشان کرد: با تلاش انجام شده و پشتیبانی نمایندگان استان در مجلس و مساعدت مدیر عامل بانک ملی سعی کردیم تا در مهلت باقی مانده 60 میلیارد تومان را جذب کنیم تا امکان بهره مندی از این تسهیلات برای نوسازی ناوگان شهری فراهم آید.
🔹رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: شهردار اردبیل تلاش خواهد کرد تا آخر شهریورماه 30 میلیارد تومان از این منابع را که به شکل اسناد خزانه است جذب نوسازی ناوگان شهری کند و 30 میلیارد تومان مابقی به صورت وام چهار درصد از سوی بانک ها به فعالان بخش پرداخت خواهد شد.
🔹انصاری از موافقت اعضای شورای شهر اردبیل با لایحه بخشودگی 50 درصد در صدور پروانه برای متقاضیان مسکن اقدام ملی خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر برای کمک و مساعدت به اقشار کم درآمد و فاقد مسکن به ازای هر واحد مسکونی 6.5 میلیون تومان تخفیف در صدور پروانه ارائه می کند.
🔹وی از شهردار جدید اردبیل خواست تا لوایح ارسالی به شورای شهر را به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار داده سپس برای طرح در پارلمان محلی ارسال کند.
🔹رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: اعضای شورای شهر در دوره ششم در این جلسه سه طرح پیشنهادی خود را مطرح کردند که در قالب این طرح ها قرار است انتشار آگهی برای انتخاب حسابرس از بین موسسات حسابرسی با رتبه یک همچنین طرح ساماندهی و آموزش نیروی شاغل در اجرائیات و طرح ماموریت اداری برای سه عضو شورا به مدت 16 ساعت در طول هفته با هدف پاسخگوئی به مراجعین به پارلمان محلی مطرح و به تصویب اعضای شورای شهر رسید.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان