جابجایی مکرر بودجه به نوعی انحراف از بودجه را تقویت می کند

جابجایی مکرر بودجه به نوعی انحراف از بودجه را تقویت می کند

چهارشنبه, 03 شهریور,1400

جابجایی مکرر بودجه به نوعی انحراف از بودجه را تقویت می کند

 سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل

 سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل:
جابجایی مکرر بودجه به نوعی انحراف از بودجه را تقویت می کند

سلامت صفری در سومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: برای تکمیل حوضچه شیرابه در محل دفن دائمی زباله شهرداری تاکنون سه بار بودجه درخواست و جابجا شده تا این پروژه به صورت امانی اجرایی و عملیاتی شود.

 وی خاطرنشان کرد: تداوم این روند می تواند در آینده به نوعی انحراف از بودجه را تقویت کند.

عضو شورای شهر اردبیل افزود: احداث و تکمیل حوضچه به دلیل مشکلات زیست محیطی اهمیت دارد و بنده با لایحه موافقم به شرط آنکه تا هفته دفاع مقدس حتما پروژه تکمیل و افتتاح شود.

سلامت صفری بیان کرد: درخواست جابجایی 300 میلیون تومان اعتبار برای روشنایی پل گلمغان و ارجستان با سیاست ها و رویکردهای تکمیل طرح های نیمه تمام همخوانی دارد و این جابجایی تاثیر منفی در سایر طرح ها به جا نمی گذارد.

وی ادامه داد: تاکید بنده این است که روشنایی دو پل گلمغان و ارجستان  کامل شده و در هفته دفاع مقدس این پروژه نیز افتتاح شود.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: فروش املاک که یک سرمایه بین نسلی است، متاسفانه به یکی از منابع درآمد شهرداری تبدیل شده و این رویه ، هم اکنون نیز ادامه دارد که تاکید بر این است از هر منابعی هم که شده باید بدهی شهرداری به پیمانکاران، پرسنل و کارگران که حق الناس هستند بموقع پرداخت شود

صفری گفت: طبق آمارهای غیررسمی که از همین صحن شورا اعلام شده در حال حاضر شهرداری بیش از 400 میلیارد تومان بدهی دارد که باید چاره اندیشی شود.

وی اظهار کرد:
 شهرداری برای حفظ آبروی خود در کنار پرداخت طلب پیمانکاران و حق و حقوق کارگران و کارکنان باید منابعی پایدار مشخص کند تا این پرداختی ها از آن محل انجام شود.

عضو شورای شهر اردبیل اظهار امیدواری کرد؛ با همکاری اعضای شورای شهر در کمیسیون ها بحث درآمد پایدار شهرداری را فعال کنیم تا شورا و شهرداری از وضع موجود خارج شده و به سمت پایداری منابع درآمدی و خوش حق و حسابی به پیش برود.
 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان