آب و فاضلاب هزینه پیشنهادی تبصره 3 را تعدیل کند

آب و فاضلاب هزینه پیشنهادی تبصره 3 را تعدیل کند

پنجشنبه, 05 تیر,1399

آب و فاضلاب هزینه پیشنهادی تبصره 3 را تعدیل کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:
آب و فاضلاب هزینه پیشنهادی تبصره 3 را تعدیل کند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: آب و فاضلاب استان مبالغ پیشنهادی در قالب تبصره 3 را تا 20 درصد کاهش داده تا این حرکت به نفع مردم و شهروندان باشد.
زهرا قدیمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با عودت لایحه پیشنهادی شهرداری مربوط به تبصره 3 به کمیسیون سعی خواهیم کرد تا ارقام پیشنهادی آب و فاضلاب شهری را که در اغلب موارد با افزایش 50 درصدی ارائه شده تا 20 درصد تعدیل کرده و در این زمینه به نفع مردم تصمیم‌گیری کند.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این امر انتظار می‌رود آب و فاضلاب شهری در سطح شهر با راهکارهای مناسب به توسعه فاضلاب شهری و اشتراک‌پذیری بیشتر کمک کرده و جلوی تخلیه‌های نامطلوب و غیراستاندارد خودروهای حامل پساب فاضلاب را بگیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل ادامه داد: ضرورت دارد در یک مدت زمان مشخص و با ابزارهای نظارتی شورا و شهرداری این موضوع را رصد کنند تا آب و فاضلاب شهری به تمام تعهدات خود در قالب اخذ مبالغی از تبصره 3 به درستی عمل کرده و رضایتمندی شهروندان فراهم آید.
قدیمی بیان کرد: در تمام تصمیم‌گیری‌ها در شورای پنجم سعی‌مان بر این بوده تا شهروندان به ویژه اقشار آسیب‌پذیر از تخفیف‌های مناسب در پرداخت عوارض و هزینه‌های مربوط به شهرداری بهره‌مند شده و کمترین فشار از این محل به مردم وارد شود.
وی تصریح کرد: با این اقدام سعی بر این است تا حوزه ساخت و ساز و تولید مسکن رونق گیرد تا مشکلاتی که از بابت کمبود واحدهای مسکونی وجود دارد، به نوعی رفع شود.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان