️پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد

️پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد

دوشنبه, 27 فروردین,1403

️پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد

رئیس شورای شهر اردبیل

️پاکبان نمونه روزهای بارانی اردبیل تجلیل شد
️اهدای سفر معنوی مشهد مقدس به خانواده محترم این پاکبان
️دکترسیدهاشمی رئیس شورای شهر اردبیل امروز در جلسه ویژه ای از آقای «س.فتوحی» پاکبان نمونه شهر که در روزهای بارش باران در شهر اردبیل در راستای رفع آبگرفتگی معابر شهری تلاش ویژه کرده بود؛ تقدیر و تجلیل شد.
️وی با بیان اینکه این جلسه،علاوه بر تقدیر از این پاکبان خدوم در واقع تجلیل نمادین و خداقوت گویی به تمامی کارگران خدوم شهرداری است؛ افزود: ما در مجموعه ی شورا دست بوس تمامی کارگران و پاکبانان خدومی که که با تعهد و مسئولیت پذیری، وظیفه خود را فراتر از انتظار برای این شهر انجام میدهند، هستیم.
️رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: در راستای عمل به فرمایشات دکترآیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در اردبیل و امام جمعه اردبیل مبنی بر اهدای یک سفر معنوی به خانواده این پاکبان محترم، اعضای شورای شهر یک سفر زیارتی به مشهد مقدس را به خانواده این پاکبان تلاشگر و خدوم اهدا کردند.
️سیدهاشمی با اشاره به اینکه شاید بخشی از این موضوع که پاکبان عزیز شهرداری در راستای رفع ابگرفتگی معابر دچار زحمت شده است از کم کاری مجموعه شهرداری و شورا باشد اما بخشی هم آن مربوط به مباحث شهروندی و فرهنگ شهروندی است.
️وی با تاکید بر رعایت ایمنی در حوزه فعالیت تمامی کارگران شهرداری بویژه کارگران خدمات شهری و سازمان آتشنشانی افزود: همواره جایگاه تمامی کارگران بریا ما بسیار ارزشمند است و همه وظیفه داریم قدردان آنها باشیم.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان