️حامی ورزش بانوان اردبیل خواهیم هستیم

️حامی ورزش بانوان اردبیل خواهیم هستیم

چهارشنبه, 29 آذر,1402

️حامی ورزش بانوان اردبیل خواهیم هستیم

️عضو شورای شهر اردبیل در تجلیل از تیم والیبال نوجوانان دختر شهرداری اردبیل:


️حامی ورزش بانوان اردبیل خواهیم هستیم


️مینا نهامین عضو شورای شهر اردبیل در تجلیل اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل از تیم والیبال نوجوانان دختر شهرداری اردبیل که روز های اخیر در اولین دوره از لیگ نوجوانان شهرستان اردبیل موفق به کسب مقام اول شده اند؛ گفت: افتخار این را داشتم تا از نزدیک شاهد تلاش و همت این عزیزان و بازی غیرتمندانه نوجوانان دختر در شهر اردبیل باشم.


️وی با بیان اینکه همواره هیئت های ورزشی با کمبود بودجه مواجه هستند؛گفت: بویژه در حوزه ورزش بانوان پایین تر و حداقل ترین بودجه اختصاص داده میشود و این امر اصلا منصفانه نیست و ما قطعا باید تلاش کنیم تا در بودجه سال آتی در مجموعه مدیریت شهری حامی ورزش بانوان هم باشیم.


️عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه تیم والیبال نوجوانان دختر شهرداری اردبیل با کمترین و حداقل ترین امکانات و از روی غیرت و بدون باخت موفق به کسب مقام برتر در سطح شهر شده ان؛ برای ما باعث افتخار است و ما نیز در قبال این افتخارآفرینی برای شهر اردبیل باید حامی و پشتیبان این عزیزان باشیم.


️ نهامین ضمن تقدیر از حمایتهای شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در پیشبرد فعالیت های ورزشی در سطح شهر اردبیل گفت: اینکه امروز فضای نشاط اجتماعی در شهر احساس میشود در زیر سایه این حمایت هاست که جا دارد از تلاش تمام همکارانم در مجموعه مدیریت شهری قدردانی نمایم.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان