✅️بودجه مصوب برای سال ۱۴۰۲ حبابی و دور از منطق می باشد

✅️بودجه مصوب برای سال ۱۴۰۲ حبابی و دور از منطق می باشد

دوشنبه, 22 اسفند,1401

✅️بودجه مصوب برای سال ۱۴۰۲ حبابی و دور از منطق می باشد

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل:

✅️بودجه مصوب برای سال ۱۴۰۲ حبابی و دور از منطق می باشد

🔹️علیرضا غریبی عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه تصویب بودجه ۱۴۰۲ شهرداری اردبیل گفت: بودجه شهرداری دارای نقاط قوت و ضعف است که می توان به کاهش هزینه ها و افزایش درآمد ها به عنوان اصلی ترین نقاط قوت اشاره کرد.

🔹️وی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات اعضای شورای شهر در بررسی بودجه ۱۴۰۲شهرداری گفت: در مورد افزایش رقم بودجه پیشنهادی شهرداری به نظر می رسد این رقم افزایش به صورت منطقی نبوده وحبابی و احساسی مصوب شده است.

🔹️غریبی ادامه داد: اینکه شهرداری خودش بودجه مورد نظر را  طراحی، بررسی و پیشنهاد و ارایه کرده است، این اصولی نیست تا مابا افزایش رقم بودجه کلیات بودجه را بهم زده افزایش دهیم.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه از طرفی فروش مایملک شهرداری راکاهش دادیم که نقطه قوت بودجه ۱۴۰۲ بود‌ از طرفی هم با توجه به اینکه رقم بودجه را افزایش دادیم درآمدهای مناطق را نیز افزایش دادیم که این امر منطقی  و مناسب نبود و بایستی به درآمد سال گذشته توجه می کردیم.

🔹️وی گفت: اصلی ترین مشکل در بحث درامد و هزینه این است که بودجه مناطق در مرکز سرجمع میشود واز سالیان گذشته این مشکلات وجود داشته است بطوریکه در برخی مناطق خارج از تصور ارزش منطقه ای  بالا میرود و انتظار درآمدزابی نامعقولی از آنها داریم .  وقتی تمام درآمد مناطق یکجا تجمیع می شود  و از یک جا هزینه می شود منجر به بروز مشکلاتی میشود از جمله اینکه انگیزه مدیران را برای درآمد زایی از بین می برد.

🔹️رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: همواره در بودجه سالهای قبل به  اتمام پروژه های عمرانی توجه می شد. اینکه امروز در بودجه ۱۴۰۲ برای تکمیل تقاطع های غیر همسطح ۱۲۵ میلیارد تومان مصوب شده است نشان می‌دهد عملاً خودمان هم علاقه ای به اتمام پروژه نداریم.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: پروژه‌هایی در شهر هستند که مردم انتظار دارند با توجه به اینکه در سالهای گذشته شروع شده در سال جدید تحویل شهروندان شود اما متاسفانه تخصیص بودجه مشخصه برای این پروژه ها نشان می دهد این پروژه ها تمام نخواهد شد.
 
🔹️غریبی همچنین گفت: عدم توجه کافی به بحث افزایش سرانه فضای سبز و کاربری های عمومی در بودجه از دیگر نقاط ضعف بودجه مصوب شده است.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان