۲۴۱ نفر از سهمیه ايثارگران جذب شهرداری می‌شود

۲۴۱ نفر از سهمیه ايثارگران جذب شهرداری می‌شود

پنجشنبه, 20 آبان,1400

۲۴۱ نفر از سهمیه ايثارگران جذب شهرداری می‌شود

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل: 
۲۴۱ نفر از سهمیه ايثارگران جذب شهرداری می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در قالب طرح ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری ۲۴۱ نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و ايثارگران ورزمنده گان بالای شش ماه  در شهرداری جذب و تبدیل وضعیت می‌شوند.
جواد انصاری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: بعد از ماه‌ها پیگیری و از طریق وزارت کشور مجوز تبدیل وضعیت نیروهای ايثارگر صادر شده و شهرداری قرار است در پست‌های تعریف شده این نیروها را بکارگیری کند.
رئیس کمیسیون ايثارگران شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: آزمون استخدام ۳۳۵ نفر نيز که در شهرداری در قالب نیروهای شرکتی و قراردادی مشغول بکار بودند ۲۵ آبان‌ ماه در دانشگاه پیام نور توسط جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.
رئیس شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش شهرداری اردبیل برای ساماندهی و تعیین تکلیف  کارکنان شهرداری تشکرکرد
انصاری افزود: با درخواست شهرداری اردبیل مبنی بر نوسازي ماشین‌آلات شهرداری قرار شد ۵ میلیارد تومان علاوه بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مصوبه قبلی از فروش اموال غیرمنقول و اسقاطی تأمين شود تا ۲۰ دستگاه ماشین از طريق ایران خودرو خریداری شود.
وی ادامه داد: براساس مصوبه شورای شهر قرار است به ازاي هر واحد مسکونی مبالغی  از شهروندان در قالب انشعاب آب و فاضلاب به عنوان تبصره ۳ ازطریق اب وفاضلاب دریافت شود تا این مبلغ صرف اصلاح و نوسازي خطوط آب و فاضلاب شود.
رئیس شورای شهر اردبیل همچنین به دو طرح اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: اولین طرحي که به امضای تمام اعضای شورای شهر رسیده نامگذاری یکی از خیابان‌ها و میادین شهر اردبيل به نام آیت‌الله سیدفخرالدین موسوی ننه‌کران است که به پاس خدمات ارزنده این نامگذاری انجام خواهد شد.
انصاری اظهار کرد: در گراميداشت هفته کتاب و کتابخوانی در قالب طرحي قرار د حمايت از محصولات فرهنگی و کتاب در اردبيل به انجام برسد.
انتهاي پيام
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان