گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اردبیل بررسی و تصویب شد

گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اردبیل بررسی و تصویب شد

شنبه, 21 مرداد,1402

گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اردبیل بررسی و تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

✅ گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اردبیل بررسی و تصویب شد

🔹 سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از بررسی و تصویب گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری در هشتادویکمین جلسه رسمی شورای شهر خبر داد و گفت: جزییات گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ شهرداری توسط اعضای شورای شهر بررسی و در نهایت تصویب شد.

🔹رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و مالی شورای شهر اردبیل با تحلیل و بررسی  وتحلیل های های انجام شده برخی نقاط ضعف آن احصا شد که قطعا در سال های مالی آتی این موارد جبران و تقویت خواهد شد.

🔹وی با اشاره به اینکه در کل، متمم بودجه ۱۴۰۰، ۹۵۰ میلیارد بوده است؛افزود: در گزارش تفریع بودجه ۷۷۴ میلیارد محقق شده است.

🔹سیدهاشمی عنوان کرد: از محل درامدهای شهرداری که ۴۶۰ میلیارد مصوب شده بوداز بابت عوارض و بهای خدمات ۴۶۵ میلیارد تحقق یافته و از محل واگذاری دارایی های های سرمایه ای یاهمان فروش اموال منقول و غیرمنقول که ۴۲۹ میلیارد مصوب شده بوددر واقع ۳۴۸ میلیارد محقق شده که در حدود ۸۱ میلیارد کمتر تحقق یافته است.

🔹رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین تشریح کرد: از هزینه های جاری که ۴۱۰ میلیارد مصوب شده بود ۳۹۱ میلیارد (۴۳ درصد) تحقق یافته و هزینه های عمرانی نیزاز ۵۳۹ میلیارد۳۸۳ میلیارد (۵۷ درصد) محقق شده است‌.

🔹رییس شورای شهر اردبیل عنوان کرد: در واقع تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ در پرداخت عوارض ها  بیشتر از حد مصوب و در حوزه واگذاری اموال منقول و غیرمنقول و واگذاری زمینهای راه وشهرسازی کمتر از بودجه مصوب تحقق یافته است.
وی اشاره کرد که اسناد این گزارش برای اطلاع مردم شریف اردبیل در سایت شورا بارگذاری تا مورد بهره‌برداری و ارائه نظرات ارزنده جهت استفاده در سال‌های آتی، قرار گیرد.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان