گرمخانه گلمغان احداث می‌شود

گرمخانه گلمغان احداث می‌شود

شنبه, 10 اسفند,1398

گرمخانه گلمغان احداث می‌شود

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
گرمخانه گلمغان احداث می‌شود
نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با همکاری بهزیستی و شورا و شهرداری اردبیل گرمخانه گلمغان در جوار پارک این محله احداث خواهد شد.
جواد انصاری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: این گرمخانه برای نگهداری کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست و کار و خیابانی در نظر گرفته شده که این افراد حداقل از یک سرپناه مناسب و مکان گرم در ایام سرد سال بهره‌مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد شورا و شهرداری در حمایت از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تصمیم بر این شده تا این گرمخانه در زمینی به مساحت 400 مترمربع احداث شود تا بخشی از افراد جامعه که فاقد سرپناه هستند، به صورت موقت از این مکان استفاده کنند.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل در حال حاضر در منطقه گلمغان و پارک این محله نسبت به احداث سرای محله اقدام کرده تا برنامه‌های مختلف آموزشی در این مکان اجرایی شود تا ارتقای آگاهی شهروندان را در درک و فهم صحیح از حقوق شهروندی شاهد باشیم.
انصاری افزود: با احداث این گرمخانه که شهرداری اردبیل نسبت به تامین زمین و صدور پروانه رایگان اقدام کرده بهزیستی به تکمیل و راه‌اندازی آن کمک خواهد کرد تا از این محل به عنوان پایگاه سلامت اجتماعی بهره‌برداری کرده و خدماتی برای شهروندان ارائه کند.
وی این اقدام نیک و شایسته شورا و شهرداری را در راستای احترام به شهروندان و ادای حق و حقوق واقعی آنها برشمرد و بیان کرد: بااحداث این گرمخانه مکانی امن وسرپناهی مناسب در اختیار برخی شهروندان به ویژه کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست، کار و خیابانی قرار می‌گیرد تا ساماندهی مناسبی در این حوزه انجام شود.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان