گذر از بحران ترافیک با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی

گذر از بحران ترافیک با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی

شنبه, 28 خرداد,1401

گذر از بحران ترافیک با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی

گذر از بحران ترافیک با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی

🔻در ماههای اخیر ترافیک به یکی از معضلات شهراردبیل تبدیل گشته است. نظر به ترافیک فزاینده و تبعات منفی آن  و نیز ورود گردشگران به شهر اردبیل، نیازمند تقویت و اصلاح ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر میباشیم
با توجه به شروع عملیات عمرانی در ورودی های شهر و بدلیل بلند مدت بودن اتمام پروژه ها، یکی از راههای کاهش ترافیک تقویت و ساماندهی بروز ناوگان حمل و نقل عمومی است.

🔹️دکتر اسکندرپور ضمن تشکر از شهردار اردبیل در خصوص پیگیری و تلاش جهت جذب اعتبار و خرید اتوبوس های مدرن شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی افزود: ناوگان حمل ونقل عمومی درطول سالیان گذشته به لحاظ فرسودگی و مستهلک بودن اتوبوس‌ها با چالش های اساسی روبرو بوده و توجه جدی مسئولین مربوطه را می طلبید که با پیگیری و اقدام موثر شهردار محترم اردبیل روزهای خوبی برای ناوگان شهری شاهد خواهیم بود.

🔹️دکتر اسکندرپور ادامه داد: ایستگاه های حذف شده خط واحد در مناطق مختلف شهر و شهرک های جدید باید احیا شوند.

🔹️بهروز اسکندرپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با پیگیری شهردار اردبیل مقرر شد چندین دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری اردبیل افزوده شود که انتظار می رود در تابستان امسال شاهد فعالیت این اتوبوس‌ها در درون ناوگان شهری باشیم.

🔹️وی با اذعان به اینکه حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل دچار مشکلات جدی است افزود؛
در کنار نارضایتی مردم از کیفیت اتوبوس‌ها خود رانندگان نیز از فرسودگی ناوگان گلایه دارند که بهتر است نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل مورد توجه جدی  قرار گیرد.

🔹️اسکندرپور به دو سال فعالیت اتوبوس های شهری و تاکسی در شرایط کرونایی با وضعیت خاص اشاره کرد و افزود: با توجه به حذف برخی ایستگاه ها در مسیر این اتوبوس ها لازم است  احیای این ایستگاه ها به سرعت انجام و در خدمت شهروندان عزیز قرار گیرند

🔹️وی ادامه داد: اتوبوس های جدید باید تهویه مناسب و مجهز به امکانات مدرن باشند تا شهروندان در حمل و نقل عمومی خود تردد راحت و ایمنی داشته باشند

🔹️عضو شورای شهر اردبیل همکاری شهرداری و بنیاد مسکن را در زیرسازی، تعریض و بهسازی مسیر حمل زباله در طالب قشلاقی یادآور شد و بیان کرد: باید هر چه سریعتر این پروژه مهم عمرانی اجرایی و عملیاتی شود.

🔹️اسکندرپور تعیین تکلیف شهرک کوثر و صدور پروانه را برای متقاضیان ساخت و ساز در شهرک کوثر یادآور شد و گفت: شهرداری تلاش می کند تا با همکاری بنیاد مسکن هر چه سریعتر این شهرک را تحویل گرفته و با اجرای پروژه های متعدد به ویژه پارک به ساکنان این شهرک سرویس دهی کند.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان