کارگروه همکاری بین شورا و شهرداری با آموزش پرورش تشکیل میشود

کارگروه همکاری بین شورا و شهرداری با آموزش پرورش تشکیل میشود

شنبه, 31 شهریور,1403

کارگروه همکاری بین شورا و شهرداری با آموزش پرورش تشکیل میشود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل در جلسه بازگشایی مدارس

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل در جلسه بازگشایی مدارس:

کارگروه همکاری بین شورا و شهرداری با آموزش پرورش تشکیل میشود

حبیب فتحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل در جلسه بازگشایی مدارس که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، نماینده فرماندار و پلیس راهور، اعضای شورا و شهردار اردبیل در سالن جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد؛ گفت: در راستای فراهم کردن زمینه همکاری بیشتر و توسعه آموزشی کارگروه همکاری بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش تشکیل میشود.

وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید بیان کرد: شایسته است در راستای توسعه آموزشی و فراهم کردن زمینه همکاری بیشتر با آموزش و پرورش، کارگروهی مشترک با آموزش و پرورش و شورای شهر تشکیل داده شود که در این جلسه از طرف اعضای شورای شهر به ضرورت تشکیل این جلسه تاکید شد.

فتحی با اشاره به اینکه با بهره‌گیری از این کارگروه می‌توان برخی مشکلات آموزشی و پرورش که مرتبط با مدیریت شهری است را احصا کرد؛گفت:  اگر تعداد چنین جلسات مشترکی  افزایش یابد قطعا انباشتی از مشکلات در حوزه آموزشی نخواهیم داشت.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین با تاکید بر حمایت همه‌جانبه از آموزش و پرورش به عنوان نهادی آموزشی در راستای ارتقای سرانه آموزشی،گفت: هر مطالبه ای از سوی یک نهاد که منجر به هزینه برای شهرداری باشد، نیاز به ارسال لایحه از طرف شهرداری به شورا و تصویب در شورای شهر است و ما نیز در شورای شهر در چهارچوب قانون از هیچ خدمت و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری همواره حمایتگر نهاد آموزش و پرورش است؛ گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد کسب رتبه‌های علمی بوده و در رتبه های برتر در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.


انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان