چهار نکته رئیس جدید شورای شهر اردبیل

چهار نکته رئیس جدید شورای شهر اردبیل

چهارشنبه, 11 مرداد,1402

چهار نکته رئیس جدید شورای شهر اردبیل

در روزی که شورای ششم به نیمه راه رسید، اعضای محترم پارلمان محلی مسئولیت خطیر ریاست شورا را بر دوش اینجانب نهادند. در این خصوص ذکر چند نکته ضرورت دارد:

1- اولا از لطف و عنایت کلیه اقشار مردم که بنده را مورد محبت خود قرار دادند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم. همچنین قدردان اعتماد یکایک اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردبیل هستم که زمینه خدمت در این جایگاه را برای بنده فراهم کردند.

2- جامعه مهندسی استان اردبیل قشری مهم و جدایی‌ناپذیر در مدیریت شهری اردبیل هستند. با هدف احیای تخصص‌گرایی و علم‌محوری با تمام توان در جهت تقویت ارتباط جامعه مهندسی استان و مدیریت شهری اردبیل در برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت خواهم کوشید.

3- ضمن سپاسگزاری از اهتمام جامعه رسانه استان در راستای انعکاس خدمات، نقد و مطالبه‌گری، نگاه فرصت‌محور به حوزه رسانه، پاسخگویی مستمر با برگزاری نشست‌های خبری و حضور در محافل رسانه‌ای و بهره‌مندی از ظرفیت دلسوزان این حوزه را سرلوحه اقدامات شورای اسلامی شهر اردبیل قرار خواهیم داد.

4- فعالین دغدغه‌مند اجتماعی که با تیزبینی امورات شهری را رصد کرده و بدون کوچکترین چشمداشت مسائل و دغدغه‌های عمومی شهروندان اردبیلی را پیگیری می‌کنند، ظرفیتی عظیم در مسیر توسعه اردبیل هستند. با آغوش باز پذیرای انتقادات و پیشنهادات موشکافانه و صادقانه این عزیزان خواهیم بود.

اگر قرار است حرکتی رو به جلو ولو کوچک صورت گیرد، همراهی و مشارکت اقشار مختلف مردم ضرورت دارد و نمایندگان شما مردم فهیم با ایجاد شورایی شیشه‌ای از این مهم استقبال می‌کنند تا به فضل الهی حرکتی جمعی به سوی عمران و آبادانی اردبیل کهن برداریم.

میرمحمد سیدهاشمی
11 مردادماه 1402

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان