پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

یکشنبه, 13 خرداد,1397

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

 

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

14خرداد 1368 روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش ، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب خود ، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و روز درک عمیق احساس تنهایی و یتیمی دلهای روشن و بیدار جهان اسلام بود .آن روز ، روز عزای بزرگ عالم اسلام ، روزی که پیر و جوان در مصیبت جانکاه غروب خورشیدی که به واسطه طلوعش در جای جای جهان هستی هزاران چشمه نور جوشید ، صاحب عذا شدند و گریستند . سراسر ایران اسلامی سیه پوش شد و ضجه و شیون مردان و زنان در هر کوی و برزنی در این مصیبت بزرگ جاری گشت .

15 خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

بیست و نوهمین سال از عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی ( ره) مصلح کبیر قرن و طلایه دار اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری که نامش یادآور عظمت تشیع و قبله آمال مسلمین جهان است می گذرد، بزرگ مردی که یادش غرور و شخصيت و خودباوري و اميد را در دل ملل ستمدیده جهان زنده می کند. پیر فرزانه ای که با رهبري و هدايت انقلاب عظيم امت خداجوي، پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، و آنچنان رسالت تاریخی خود را با تکیه بر اسلام ناب محمدی(ص) به انجام رساند‌ که ملت ایران این عزت مداری و ذلت گریزی را تاکنون در هیچ ورقی از تاریخ خود به چشم ندیده نقش بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیروزی ملت رشید ایران آنچنان رفیع و استوار است که به فرموده مقام معظم رهبري: اين انقلاب بي‌نام و نشان او در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست.   راه و ياد امام جاودانه است، امروز ما به عنوان وارثان این میراث گرانبها و ارزشمند، وظیفه سنگین محافظت، پیراستن و آراستن این شجره طیبه را به عهده داریم که باید پاسدار و قدردان آن باشیم . 

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، سالگرد مصیبت عظمای ارتحال ایشان و نیز یادبود شهدای والامقام 15 خرداد را به مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) و مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه مردم شهید پرور و ولایتمدارشهر اردبیل تسلیت عرض نموده و امیدوارم فرزندان امام (ره) در پرتو اندیشه امام خمینی (ره) با پیروی از معنویات رهبر فرزانه انقلاب ، از سربازان و زمینه سازان حکومت علوی حضرت ولی عصر عجل ا... تعالی فرجه الشریف باشند .

                                     
#روابط_عمومی_شورای_اسلامی_شهر_اردبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان