پیام تبریک یوم الله 13 آبان ماه

پیام تبریک یوم الله 13 آبان ماه

پنجشنبه, 13 آبان,1400

پیام تبریک یوم الله 13 آبان ماه

جواد انصاری رئیس شورای اسلامی شهر و محمود صفری شهرداراردبیل با صدور پیام مشترکی، فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

یوم‌الله ۱۳ آبان صرفاً یک روز ثبت شده در تقویم ملی و مناسبتی ما نیست، این روز سرنوشت ساز به تنهایی بستر وقایع مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی ملت ایران است که هر کدام از این وقایع در اصل برگ برگ تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را تشکیل می دهند.

این واقعه تاریخی که به‌حق روز دانش‌آموز نام گرفته است، گواه همیشگی بر روحیه استکبار ستیزی و استعمار ستیزی جوانان و نوجوانان انقلابی ایران اسلامی است، همان قشری که با درنظر گرفتن مصالح کلان کشور؛ مبارزه بی‌امان با استکبار را بر هرگونه مسامحه در برابر ابرقدرت ها و چپاول گران بین المللی ترجیح دادند.

پیام روشن این قشر آگاه و متعهد به نسل امروز و آینده جامعه ما به‌خصوص برای دانش‌آموزان عزیز، کنار گذاشتن هرگونه تعارف در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی با توجه مضاعف به منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با اهداف گام دوم انقلاب است، بطوریکه سهم مهمی در مبارزه با استکبار بر عهده گیرند و هم چون گذشته، از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

 

✔️جواد انصاری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

✔️محمود صفری شهردار کلانشهر اردبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان