پیام تبریک روز شهرداری و دهیاری های رئیس شورا

پیام تبریک روز شهرداری و دهیاری های رئیس شورا

جمعه, 14 تیر,1398

پیام تبریک روز شهرداری و دهیاری های رئیس شورا

دکتر علیرضا پوستی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

نامگذاری 14  تيرماه به عنوان روز «شهرداری و دهياری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجليل از فعاليت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مديريت شهری، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

شهرداری و دهیاری در رسیدن به شاخصه های یک شهر و روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایتمندی مردم، نقش مهمی را ایفا می کنند و می توانند با برنامه ریزی مناسب و اجرای آن، مسیر توسعه همه جانبه شهر و روستا را هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان و روستائیان فراهم نمایند.

اینجانب از طرف خود و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل۱۴ تیر ماه را به همه ی مدیران و مجاهدان عرصه مدیریت شهری و روستایی که در راستای آبادانی کشور عزیز و اسلامی مان تلاش می کنند و الخصوص کارکنان و شهردار محترم شهرداری اردبیل  تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و توفیق روزافزون همه ی خدمتگزاران این عرصه را آرزو مندم.

علیرضا پوستی 
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان