پيام تبريك هفته سلامت

پيام تبريك هفته سلامت

دوشنبه, 01 اردیبهشت,1399

پيام تبريك هفته سلامت

رئیس شورای شهر اردبیل

دکتر علیرضا پوستی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل در پیامی هفته سلامت سال 99 را با شعار محوری "حمایت همگانی از مدافعان سلامت" تبریک گفت و با اشاره به حدیث پیامبر گرامی اسلام "صلی‌الله علیه و آله و سلم"؛ "اَلصِّحَّةُ وَ الفراغُ نِعمتانِ مَكفورَتانِ" از تلاش های ایثارگرانه و دلسوزانه این سفید پوشان عرصه جهاد تشکر و قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا به بیان اهمیت حوزه سلامت و نقش آن در رشد و بالندگی کشور و همچنین توانمندی ها و دستاوردهای این حوزه بپردازیم؛ اکنون که کشور عزیزمان ایران اسلامی درگیر ویروس منحوس کرونا شده است اهمیت این حوزه و نقش بی بدیل پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و تلاش های بی وقفه آنان برای خدمت رسانی به همنوعان خود بیش از پیش نمایان شده است.

امروز تلاش های ایثارگرانه و مثال زدنی مدافعان سلامت که همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با روحیه انقلابی و جهادی در خط مقدم پیشگیری و مقابله با این ویروس منحوس هستند، برکسی پوشیده نیست.

ما در شورای اسلامی شهر و شهردرای اردبیل با تمام امکانات و ظرفیت در این شرایط بحرانی همگام و پشتیبان شما هستیم و در جهت سلامت مردم شهر اردبیل و سربلندی ایران عزیزمان  از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش های دلسوزانه و شبانه روزی مدافعان سلامت، آرزوی صبر، سلامت، سربلندی و توفیق روز افزون را برای یکایک شما از خداوند متعال خواستارم؛ امیدوارم که با شعار محوری "حمایت همگانی از مدافعان سلامت" و همراهی و یکدلی مردم فهیم ایران اسلامی شاهد شکست ویروس کرونا در آینده ای نزدیک باشیم.

 

عليرضا پوستي 

رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان