پيام تبريك سخنگوي شوراي اسلامي شهر بمناسبت روز شوراها ؛ روز كارگر ؛ روز معلم

پيام تبريك سخنگوي شوراي اسلامي شهر بمناسبت روز شوراها ؛ روز كارگر ؛ روز معلم

دوشنبه, 08 اردیبهشت,1399

پيام تبريك سخنگوي شوراي اسلامي شهر بمناسبت روز شوراها ؛ روز كارگر ؛ روز معلم

زهرا قديمي سخنگوي شوراي اسلامي شهر

 زهرا قدیمی سخنگوی شورای اسلامی شهر  در پیامی با گرامیداشت و تبریک روزهای شورا، معلم و کارگر گفت: اوراق تقویم اردیبهشتی ما روزهای زیبایی به نام های بزرگی ثبت شده که شکوه و فرح بخشی این ماه را صدچندان می‌نماید.
🔸️ زهرا قدیمی سخنگوی شورای اسلامی شهر با انتشار پیامی روزهای شورا، معلم و کارگر را گرامی داشت و ضمن تبریک این ایام به معلمان، کارگران از زحمات آنان قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:
🔸️اردیبهشت؛ ماه پر رحمتی است که  مقارن است با ماه مبارک رمضان و هر یک از روزهای این ماه جلوگاه زیبایی، زندگی، سرسبزی، رشد و تعالی دنیا و هر چه در آن وجود و حیات یافته می باشد.
🔸️در اوراق تقویم اردیبهشتی ما نیز روزهای زیبایی به نام های بزرگی ثبت شده که شکوه و فرح بخشی این ماه را صدچندان می‌نماید.
🔸️نهم اردیبهشت روز شوراها است که این نهاد خجسته، مردم سالاری دینی را در جامعه اسلامی ما در شهرها و روستاهای کشور متبلور ساخته و تجلی‌گاه واسپاری امور مردم به مردم را رقم زده است.
🔸️روز دوازدهم اردیبهشت نیز با نام معلم زینت یافته است. سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری معلم بزرگ انقلاب به شایستگی "روز معلم" نام گرفته و نشان از جایگاه رفیع این قشر فداکار و خدومی دارد که عاشقانه خویش را فدای اعتلای آگاهی و بینش آحاد جامعه امروز و فردا می نمایند و این در حالیست که متاسفانه این قشر مولد و آینده ساز همواره مورد غفلت قرار گرفته اند که امیدواریم در جهت تکریم عملی این عزیزان گام های مؤثری برداشته شود
همچنین یازدهم اردیبهشت "روز جهانی کارگر" که به پاس تکریم کارگران زحمت کش و ایثارگر این پیش قراولان اصلی اقتصاد جامعه انسانی در زمینه های صنعتی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی در این ماه گرامی داشته می شود، کارگرانی که از آنچنان جایگاه رفیع، والا و تاثیرگذاری برخوردارند که می‌توان از آنان بعنوان موتور محرک اقتصادی کشورها نام برد و بخش اعظمی از رشد و توسعه جوامع مختلف را باید مرهون وجود این طبقه ارزشمند انسانی دانست.
🔸️شایسته است ضمن تبریک "روز شوراها" به همکاران ارجمندمان در شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور، استان، شهرستان و بالاخص همکارانم در شورای اسلامی شهر اردبیل؛ با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری روز معلم را به معلمان گرانقدر این روشنی افروزان قلب و روح بشریت در سراسر کشور و به ویژه معلمان  استان و شهر اردبیل تبریک عرض نمایم  و صمیمانه ترین تبریکات و تقدیرهای خود و همکارانم در شورای اسلامی شهر اردبیل را تقدیم  وجود کارگران شریف عرصه های مختلف کشور و استان؛ خصوصا کارگران زحمتکش و پر همت شاغل در شهرداری اردبیل می‌نمایم.
🔸️عزت همگان مستدام و خداوند متعال یار و مددکارشان باشد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان