ورود دیرهنگام شورا به ساخت و ساز مسجد کارشناسان

ورود دیرهنگام شورا به ساخت و ساز مسجد کارشناسان

شنبه, 28 خرداد,1401

ورود دیرهنگام شورا به ساخت و ساز مسجد کارشناسان

عضو شورای شهر اردبیل انتقاد کرد

عضو شورای شهر اردبیل انتقاد کرد:
ورود دیرهنگام شورا به ساخت و ساز مسجد کارشناسان

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اردبیل دیرهنگام به بحث ساخت و ساز در جلوی مسجد کارشناسان اردبیل ورود پیدا کرده در حالی که عملیات ساختمانی روبه اتمام است.

🔹️سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با بیان دلایل عدم همراهی خود با طرح توقف عملیات اجرایی ساخت و ساز مقابل مسجد کارشناسان اردبیل اظهار کرد: بنده به چهار دلیل این طرح را امضا نکرده و با آن همراه نبودم.

🔹️وی خاطرنشان کرد: دلیل اول اینکه پروانه این پروژه قبلا صادر و در یکی از جلسات رسمی شورای شهر حتی به این پروژه تخفیف ارائه شده است.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل دلیل دوم را پرداخت هزینه از سوی هیئت امنای مسجد اعلام کرد و گفت: برای این پروژه پروانه صادر شده و هرچند اهالی منطقه با ضوابط آشنا نبودند اما با ضوابط خاص پروانه صادر شده است.

🔹️سلامت صفری به ورود دیرهنگام شورا به عملیات ساختمانی جلوی مسجد کارشناسان اشاره کرد و افزود: اهالی منطقه از توسعه مسجد امام علی کارشناسان نارضایتی محسوسی ندارند.

🔹️وی با اشاره به مخالفت خود با تقسیط 60 درصد خسارت تاخیر تادیه در 6 قسط بیان کرد: در کمیسیون تعداد چک ها و مبالغ آنها شفاف و روشن مشخص نشده و روح لایحه شهرداری هم باعث تشویق متخلفین می شود.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تعدادی از سازندگان بنا که به موقع به عهد و پیمان خود عمل نکرده و به خاطر وصول نشدن چک خود در دادگاه نیز محکوم شده اند شایسته نیست باب تشویق در این زمینه گشوده شود.

🔹️سلامت صفری خواستار اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضائی شد.

 انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان