نظارت و ساماندهي بر سرويس‌هاي مدارس مستمر باشد

نظارت و ساماندهي بر سرويس‌هاي مدارس مستمر باشد

ﺳﻪشنبه, 01 شهریور,1401

نظارت و ساماندهي بر سرويس‌هاي مدارس مستمر باشد

بهزاد عباسزاده نايب رئيس شوراي شهر اردبيل

بهزاد عباسزاده نايب رئيس شوراي شهر اردبيل: نظارت و ساماندهي بر سرويس‌هاي مدارس مستمر باشد.
 
🔻نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: سرويس مدارس نبايد ناوگان فرسوده و بلااستفاده باشد بلكه بهتر است بهترين خودروها در قالب سرويس مدارس ارائه خدمات كنند.

🔹️بهزاد عباس‌زاده در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل و در بررسي لايحه افزايش نرخ كرايه سرويس‌هاي مدارس براي سال تحصيلي آينده اظهار كرد: اين امر نياز به كار كارشناسي دقيق‌تر دارد تا در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزي خيال والدين راحت و شوراي و شهرداري نيز بتوانند در تأمين ناوگان مناسب و ارائه خدمات شايسته پيشقدم شوند.

🔹️وي ساماندهي و نظارت بر سرويس‌هاي مدارس را از ضرورت‌ها و الزامات توصيف كرد و گفت: مسير خانه تا مدرسه در سال‌هاي اخير طولاني شده و به هيچ وجه اين موضوع حكايت از برقراري عدالت آموزشي نيست كه شايسته است در اين زمينه تدبيري مناسب انديشيده شود.

🔹️نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل تصريح كرد:‌ هر قدر فاصله خانه تا مدرسه زياد شود به همان ميزان دغدغه خانواده‌ها بيشتر شده و آسيب‌هاي اجتماعي نيز افزايش پيدا مي‌كند.

🔹️عباس‌زاده ضرورت برقراري شور و نشاط در فضاي بين مدرسه و خانه را با پياده‌روي و هم صحبتي دوستانه يادآور شد و افزود: اين امر جاي خود را به سرويس‌هاي مدارس و برخي ديگر از برنامه‌ها داده كه شايسته است شهرداري نيز كيفيت سرويس‌دهي مدارس را ارتقا دهد.

🔹️وي عمر بالاي ناوگان ميني‌بوس و اتوبوس را يادآور شد و خاطرنشان كرد:‌ به هيچ وجه خودروهاي خسته و فرسوده در قالب سرويس مدارس رضايت خانواده‌ها را فراهم نمي‌آورد و بهتر است در اين زمينه از خودروهاي نو و سواري‌هاي مناسب استفاده شود.

🔹️عباس‌زاده در بخش ديگري از سخنان خود اضافه كرد: متأسفانه برخي از رانندگان سرويس‌هاي مدارس بيشتر از ظرفيت خودرو دانش‌آموز سوار مي‌كنند كه در اين باب نيز بهتر است نظارت‌ها دقيق انجام شده و در سوار و پياده كردن دانش‌آموزان دقت و نظارت بيشتري را معطوف كنيم.

🔹️وي بيان كرد: باور داريم سرويس مدارس تداوم فضاي آموزشي است و بهتر است در انتخاب رانندگان و تعيين صلاحيت آنها و حفظ سلامتي رانندگان پوشش و حفظ شئونات فعالان اين عرصه دقت بيشتري انجام شده تا گرفتاري‌هاي بعدي را شاهد نباشيم.

🔹️نايب رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل وظيفه خطير معلمان را در ارتقاي نظام آموزشي و تربيتي يادآور شد و اظهار كرد: انتظار از مديران مدارس و والدين اين است تا فضا را به سمت استفاده از سرويس‌هاي رسمي و قانونمند ترغيب كنند تا جلوي برخي تخلفات احتمالي گرفته شود.

انتهاي پیام
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان