نحوه و شرایط واگذاری مشارکت پروژه بازار آهن فروشان منطقی نیست

نحوه و شرایط واگذاری مشارکت پروژه بازار آهن فروشان منطقی نیست

جمعه, 23 دی,1401

نحوه و شرایط واگذاری مشارکت پروژه بازار آهن فروشان منطقی نیست

عضو شورای شهر اردبیل

 عضو شورای شهر اردبیل: 

✅ نحوه و شرایط واگذاری مشارکت پروژه بازار آهن فروشان منطقی نیست

🔹 عضو شورای شهر اردبیل گفت: نحوه و شرایط واگذاری مشارکت پروژه بازار آهن فروشان منطقی نیست.

🔹 زهرا قدیمی در جلسه رسمی شورای شهر با اظهار به لایحه مجوز واگذاری احداث پروژه بازار آهن فروشان در خارج از محدوده شهر گفت: انتقال بازار آهن فروشان از هسته پرتردد و پر جمعیت شهری به بیرون از شهر جای تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این پروژه مهم برای شهر را دارد.

🔹وی گفت: بعنوان عضوی از شورای شهر برخود وظیفه میدانم تمام تلاش و حساسیت‌های خود از این پروژه مهم را انجام دهم. بدون هیچ کوتاهی به عنوان خادم این مردم واجب می‌دانم که حافظ بیت المال نیز باشم.

🔹عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: پروژه بازار جدید آهن فروشان به متراژ ۳۷ هکتار می باشد که در جای خود پروژه بزرگی برای شهرداری است و برای واگذاری این پروژه بایستی کارکنان شهرداری دقت بیشتری داشته باشند تا پروژه  دیگری مانند پروژه تیراژه احداث نشود که هم باعث شرمندگی شهرداری و شورا از مردم نشده و هم خسارت های مالی زیادی به عهده شهرداری اعمال نشود.

 قدیمی بیان کرد: پروژه فوق تنها یک شرکت کننده در آگهی که دو بار منتشر شده داشته است. آیا سرمایه گذاران دیگر این شهر حاضر به شرکت در آگهی نشده‌اند یا اطلاع رسانی شهرداری مناسب صورت نگرفته است؟ 

🔹وی گفت: همچنین در آگهی منتشر شده حتی قیمت پایه درج نشده است. در پروژه ای که قیمت پایه ساخت، هفت میلیون تومان برای ساخت تجاری داده شده به نفع مشارکت کننده است. در حالی که این مبلغ حتی برای مرکز شهر و سازهای مسکونی بالا است و ۷ میلیون تومان قیمت مناسب و کارشناسی نیست.

🔹قدیمی تصریح کرد: در پروژه ای با برآورد نزدیک به هزار میلیارد تومان، ضمانت سرمایه‌گذاری ۷ميليارد  و هشتصد و ده میلیون تومان کافی نیست و این اقدامات فعلی اقداماتی برای شروع پروژه تیراژه شماره  ۲ است.

🔹عضو شورای شهر به متعهد شدن شهرداری برای انتقال بازار و قید شدن ضرر و زیان در صورت عدم منتقل شدن به بازار جدید در این قرارداد اشاره کرد و گفت: این موضوع غیر منطقی و بردن شهرداری زیر تعهد، غیر قانونی میباشد.

🔹وی گفت: در حال حاضر تمامی قرارداد به نفع مشارکت کننده می باشد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان