نباید بین شهرداری و رسانه ها تقابل ایجاد شود

نباید بین شهرداری و رسانه ها تقابل ایجاد شود

یکشنبه, 23 مرداد,1401

نباید بین شهرداری و رسانه ها تقابل ایجاد شود

عضو شورای شهر اردبیل

عضو شورای شهر اردبیل:
نباید بین شهرداری و رسانه ها تقابل ایجاد شود

🔻عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: نباید بین شهرداری و رسانه ها فضای تقابل و دعوای بی سرانجام رخ دهد بلکه بهتر است تعامل و همکاری بیشتر در این بستر مهیا شود.

🔹️میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: شهرداری برای انجام خدمات خود نیازمند مشارکت مردم و افکار عمومی و رسانه هاست و ما در بودجه امسال حمایت از این حوزه را در اعتبارات روابط عمومی و سازمان فرهنگی ورزشی به شکل برجسته مدنظر قرار دادیم.
وی خاطرنشان کرد: باید به همه رسانه ها ارج و قرب بدهیم و از توانمندی آنها در مسیر توسعه شهر بیش از گذشته استفاده کنیم.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل مشارکت مردم و تنویر افکار عمومی را از ضرورت ها توصیف کرد و گفت: باید فعالیت ها و اقدامات انجام شده را از طریق رسانه ها به گوش مردم برسانیم و شایسته نیست در چنین شرایط حساس شهرداری و رسانه ها را به نقطه تقابل سوق دهیم.

🔹️سیدهاشمی به ترک تشریفات پروژه بهسازی و آسفالت ریزی مسیر طالب قشلاقی اشاره کرد و افزود: به دور از تغییر مسیر بهتر است مجوز شورا در ترک تشریفات لحاظ شده و این پروژه با کمترین هزینه اجرایی و عملیاتی شود.

🔹️وی ادامه داد: در طرح تفصیلی زمین های خیابان عطایی در قالب کاربری پارک جنگلی دیده شده و شهرداری حق تغییر کاربری این اراضی را به مسکونی ندارد.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل سهم خالص مالکان را در این اراضی بالاتر از سهم تعریف شده اعلام کرد و گفت: با این شرایط بنده موافق این لایحه نیستم و آن را به نفع شهر و شهروندان نمی دانم.

انتهای پیام
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان