نارضایتی شهروندان از تاخیر در بررسی پرونده های کمیسیون ماده ۵

نارضایتی شهروندان از تاخیر در بررسی پرونده های کمیسیون ماده ۵

شنبه, 01 اردیبهشت,1403

نارضایتی شهروندان از تاخیر در بررسی پرونده های کمیسیون ماده ۵

عضو شورای شهر اردبیل

#نطق_پیش_از_دستور#جلسه_رسمی


ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل:

کار کردن در شهرداری جرات می خواهد

نارضایتی شهروندان از تاخیر در بررسی پرونده های کمیسیون ماده ۵


ابرهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل در یکصد و سومین جلسه رسمی شورای شهر در نطق پیش از دستور خود گفت: کار کردن در مجموعه شهرداری جرات می خواهد. برخی مدیران بایستی با اختیاراتی که به آنها واگذار شده است در چهارچوب قانون نسبت به رفع مشکلات منطقه تلاش مضاعف کنند.


وی ضمن تقدیر و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران( سپاه معظم و ارتش) در اقدامی نظامی، ازرشمند و مدبرانه در تنبیه رژیم جعلی و کودک صهیونیست گفت:هرچند در کشور ما مشکلات اقتصادی وجود دارد اما مردم کشور ما قدردان این اقدام به موقع و بازدارنده هستند و تحقق «وعده صادق» مطالبه خود مردم بود که بعد از این اقدام نظامی شاهد شادی و خوشحالی مردم ایران و همچنین مسلمانان جهان بویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه بودیم.


عضو شورای شهر اردبیل همچنین ضمن قدردانی از تلاش شهردار اردبیل در آزاد سازی باغ شریعت،افزود: از تلاش تک تک نیروهای خدوم شهرداری بویژه کارگران و پاکبانان قدردانی مینمایم.


صفری در خصوص پرونده های کمیسیون ماده 5 بیان کرد: همواره شهروندان از تاخیر در بررسی پرونده های کمیسیون ماده 5 گله مند هستند. اینکه نتیجه بررسی این پرونده ها بیش از 5 ماه طول بکشد مغایر با فصل کاری محدود اردبیل است و بارها به آن تاکید شده است تا در بررسی این پرونده ها تسریع شود.


وی با انتقاد از این موضوع که بازگشایی پل داروپخش بیش از سه سال است که بلاتکلیف مانده است و ترافیک در این محدوده واقعا برای اهالی یک معضل است؛ افزود: اینکه یک روز صحبت از توافق با مالکان میکنیم و یک روز دیگر صحبت از نتیجه ماده 9 میکنیم آیا خودمان را گول می زنیم یا به مردم دروغ می گوییم؟مردم آگاه هستند و نباید با آبرو و اعتبار خود بازی کنیم.


عضو شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه کار کردن در شهرداری جرات می خواهد بیان کرد: از واحد حقوقی و املاک منطقه 4 گله مند هستم. شما میتوانید با اختیاراتی که به شما داده است مشکلات این منطقه را رفع کنید.اگر در شهرداری کار و فعالیت قانونی و به درستی انجام شود و هیچ خیانتی در ان نباشد قطعا هیچکس فعالیت انجام شده را بازخواست نخواهد کرد.


صفری همچنین در ادامه جلسه با اشاره به ضرورت بازگشایی محله شهریار گفت: بیش از 4 بار در این خصوص صحبت کرده ایم. انتخابات مجلس هم تمام شد و آمدند و رفتند و اما تا کنون اقدامی در این خصوص این منطقه انجام نگرفته و از شهردار اردبیل درخواست داریم بازگشایی محله شهریار را انجام دهد.


پرونده های مشارکتی بلاتکلیف هستند


وی با اشاره به بلاتکلیف بودن پرونده های مشارکتی و سرمایه گذاری گفت: این پروژه ها کلنگ زنی شده و عقد قرارداد شده اما همچنان بلا تکلیف مانده و هیچگونه عملیات اجرایی را شاهد نیستیم چه کسی پاسخ خواهد داد؟


صفری همچنین مجددا با تاکید بر بازگشایی خیابانها و معابر در مناطق حاشیه شهر افزود: تا زمانی که نتوانیم از صاحبان املاک حمایتی انجام دهیم نمیتوان تعریضی را در این محلات انجام داد.


عضو شورای شهر اردبیل همچنین تصویب طرح تفصیلی شهراردبیل توسط شورای عالی معماری و شهرسازی کشور را تبریک گفت و افزود: با تصویب این طرح و ابلاغ ان به زودی شاهد توسعه یکپارچه شهر خواهیم شد که از خداوند میخواهیم توفیق خدمت خالصانه در عمل را به همه ی ما عطا کند.


انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان