منعی برای همکاری هنرمندان با شهرداری وجود ندارد ️/ اختصاص سالن تئاتر برای هنرهای نمایشی

منعی برای همکاری هنرمندان با شهرداری وجود ندارد   ️/ اختصاص سالن تئاتر برای هنرهای نمایشی

ﺳﻪشنبه, 21 فروردین,1403

منعی برای همکاری هنرمندان با شهرداری وجود ندارد ️/ اختصاص سالن تئاتر برای هنرهای نمایشی

️رئیس شورای شهر اردبیل در نشست صمیمی با اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان

️رئیس شورای شهر اردبیل در نشست صمیمی با اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان:


️منعی برای همکاری هنرمندان با شهرداری وجود ندارد


️اختصاص سالن تئاتر برای هنرهای نمایشی


️دکتر سیدهاشمی رئیس شورای شهر اردبیل در نشست صمیمی با اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان اردبیل گفت: هیچ منعی برای همکاری هنرمندان شهر با شهرداری وجود ندارد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل باید زمینه را برای عقد هرگونه تفاهنامه همکاری با این انجمن ها وهنرمندان فراهم کند.


️وی با بیان اینکه همواره در شورای شهر اردبیل پیگیر مطالبات انجمن هنرهای نمایشی و دیگر گروههای هنری هستیم؛ افزود: مکان های فرهنگی شهرداری در اختیار این انجمن ها قرار دارد که تلاش میشود در ساختمان جدید فرهنگسرای سوم خرداد که توسط قرارگاه خاتم ساخته خواهد شد، مکان و فضایی مناسب برای این تئاتر اختصاص داده شود.


️رئیس شورای شهر اردبیل همچنین با اشاره به تاثیر بسزای هنرهای نمایشی بویژه تئاتر خیابانی در ارتقا کیفیت زندگی شهروندی و فرهنگ شهروندی گفت: فضاهای شهری بخش جدایی ناپذیری از هویت فرهنگی و شخصیتی است و مردم بیشتر در فضای عمومی زندگی میکنند. چنانچه هنرهای نمایشی با محوریت فرهنگی اجتماعی مورد تاکید مدیریت شهری هرروز در سطح شهر اجرا شود فرهنگ فرهیختگی شهر نیز بالا خواهد رفت.


️سیدهاشمی ادامه داد: کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی در گرو ارتقا فرهنگ عمومی و فرهنگ شهروندی است که در این خصوص در بودجه 1403 نیز اعتباری برای تولید محتواهای فرهنگی اختصاص داده شده است. لذا از شهرداری درخواست داریم نهایت همکاری را با هنرمندان شهر داشته باشد.


️وی با تاکید بر اینکه در کنار توسعه عمرانی، مجموعه مدیریت شهری دغدغه فرهنگی نیز دارد؛ بیان کرد: برای توسعه فرهنگ عمومی نیازمند مشارکت همه جانبه هستیم و شورا و شهرداری از هیچ حمایتی در این خصوص دریغ نخواهد کرد.


انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان