مشکل زمین های قولنامه ای را در شورای عالی پیگیر هستیم

مشکل زمین های قولنامه ای را در شورای عالی پیگیر هستیم

پنجشنبه, 05 اسفند,1400

مشکل زمین های قولنامه ای را در شورای عالی پیگیر هستیم

ابراهیم صفری رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل

ابراهیم صفری رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل:
مشکل زمین های قولنامه ای را در شورای عالی پیگیر هستیم.

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: از طریق شورای استان پیگیر حل مشکلات زمین های قولنامه ای هستیم تا شورای عالی استان ها در این زمینه اعلام نظر کنند.

🔹️ابراهیم صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: نامه ارسال شده به شورای عالی را در قالب رونوشت به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی اعلام کردیم تا با پیگیری همه جانبه در حل مشکلات زمین های قولنامه ای و آسودگی مردم در این ارتباط فراهم آید.

🔹️وی با تبریک روز مهندس به جامعه مهندسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: حراست ادارات و دستگاه های اجرایی نباید دنبال مچ گیری باشند بلکه بهتر است با نگاه پیشگیرانه مراقبت بیشتر را از سلامت دستگاه های اجرایی و اداری داشته باشیم.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل افزود: قرارداد واگذاری تابلوهای تبلیغاتی باید بیش از یک سال در نظر گرفته شود تا پیمانکاران و صاحبان کانون های تبلیغاتی بتوانند قرارداد مشخص و مقبولی را در حوزه تبلیغ کالا و یا شرکت ها انجام دهند.

🔹️صفری ادامه داد: عقد قرارداد یک ساله به صلاح شهرداری و پیمانکاران تابلوهای تبلیغاتی نیست و ما در انتخاب پک های تعریف شده در این حوزه می توانیم دست کانون های تبلیغاتی را باز بگذاریم.

🔹️وی افزود: در بخش قیمت گذاری نیز باید بررسی شورا به صورت دقیق و کارشناسی باشد تا منافع صاحبان کانون ها و شهرداری به نحو مناسب تامین شود.

انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان