✅مردم از طولانی بودن فرایند صدور پروانه گلایه مند هستند ✅باید شورای مردم باشیم نه شورای شهرداری ✅ضرورت اختصاص مزایای رفاهی به بازنشستگان شهرداری

✅مردم از طولانی بودن فرایند صدور پروانه گلایه مند هستند  ✅باید شورای مردم باشیم نه شورای شهرداری  ✅ضرورت اختصاص مزایای رفاهی به بازنشستگان شهرداری

جمعه, 14 مهر,1402

✅مردم از طولانی بودن فرایند صدور پروانه گلایه مند هستند ✅باید شورای مردم باشیم نه شورای شهرداری ✅ضرورت اختصاص مزایای رفاهی به بازنشستگان شهرداری

عضو شورای شهر اردبیل:

✅مردم از طولانی بودن فرایند صدور پروانه گلایه مند هستند

✅باید شورای مردم باشیم نه شورای شهرداری

✅ضرورت اختصاص مزایای رفاهی به بازنشستگان شهرداری

🔹ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل در نطق پیش از دستور هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس  فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را بر تلاشگران عرصه امنیت و انضباط تبریک گفت.

🔹 وی با بیان اینکه برخی از شهروندان همواره به شورای شهر اردبیل جهت رفع مشکلات محلات خود بصورت مداوم مراجعه می‌کنند؛ گفت: بسیاری از این مشکلات احصا شده و لازم است رفع آنها در دستور کار شهرداری اردبیل قرارگیرد.

🔹 رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل ادامه داد: همواره شهروندان از طولانی بودن فرایند صدور پروانه نارضایتی دارند. در واقع در شهر اردبیل باتوجه به محدود بودن فصل کاری  زمان صدور پرونده بسیارطولانی است.

🔹صفری با بیان اینکه تقریباً ۸ ماه طول می‌کشد تا پروانه‌ای صادر شود؛ گفت:از  شهردار اردبیل درخواست داریم نسبت به بررسی این موضوع و رفع مشکل مردم در خصوص تسریع در صدور پروانه شخصاً وارد شده و از رئیس شورای شهر نیز درخواست داریم با توجه به اینکه ارتباط نزدیکی با سازمان نظام مهندسی دارد مشکل مردم را حل کند.

🔹عضو شورای شهر اردبیل گفت: بارها به شهردارهای مناطق در خصوص اینکه شهروندان ساکن دروازه مشکین و کسبه‌ها از بوی تعفن در مشکل هستند، مراجعه کردیم اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

🔹 عضو شورای شهر اردبیل گفت: بسیاری از زمین‌ها با کاربری آموزشی ورزشی و فضای سبز در سطح شهر وجود دارد که بلاتکلیف هستند و سال‌ها مانده‌اند. از شهردار اردبیل درخواست دارم این زمین‌ها را تعیین تکلیف کند.

🔹وی با بیان اینکه در گذشته بازنشستگان شهرداری اردبیل از مزایای رفاهی از جمله زیارت و تخفیف در پروانه و غیره بهره مند بودند؛ گفت: از شهردار درخواست داریم در خصوص رفاهی بازنشستگان که ۳۰ سال در این مجموعه خدمت کردن عنایت بفرماید.

🔹 صفری به ضرورت احداث پارک بانوان در چهار نقطه شهر اشاره کرد و گفا: با توجه به قیمت و هزینه رفت و آمد ،  تمام بانوان شهر امکان استفاده از پارک بانوان واقع در خیابان لاله را ندارند، لذا لازم است احداث  پارک بانوان در بودجه سال آتی مورد توجه قرار گیرد.

🔹 رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر با اشاره به اینکه همچنان مشکل بازگشایی محله شهریار زبانزد عام و خاص شده است؛ گفت: هر مسئولی برای بازدید آمده قول مساعد می‌دهد اما تاکنون عملیاتی نشده است. ما نماینده مردم هستیم و نمی‌توانیم دروغ بگوییم.

🔹 وی با تاکید بر ورود و نظارت بازرسی و حراست به واحد شهرسازی گفت: گاهی مشکل شهروندان این است که کارشناسان شهرسازی می‌گویند اگر نقشه باشد زودتر تشکیل پرونده می‌شود اگر نقشه نباشد تشکیل پرونده و صدور پروانه با تاخیر خواهد بود.

🔹 صفری همچنین در خصوص تغییر میدانهای شهر گفت:اینکه میدانی احداث شود و دو یا سه سال بعد آن میدان توسط شهرداری تخریب میشود این هدر رفت بیت المال را چه کسی پاسخ خواهد داد؟مردم در این خصوص گلایه مند هستند.

🔹عضو شورای شهر اردبیل گفت:ما شورای مردم هستیم و همه اعضای شورای شهر متخصص و صاحب علم هستند؛  از سالن‌های ورزشی بازدید کنیم و ببینیم آیا این سالن‌ها در شأن جوانان ما که سرمایه‌های ملی هستند؛ است یا نیست؟ 

🔹 وی با اشاره به اینکه عمده مراجعات شهروندان در خصوص انشعاب شبکه فاضلاب است؛ گفت: از شرکت آب و فاضلاب خواستاریم این که در مناطق کم برخوردار تا چه اندازه نسبت به انشعاب فاضلاب اقدام کرده است ان را ابلاغ کند.

🔹صفری از شهردار اردبیل نسبت به تزریق اتوبوس‌ها به شهر تشکر و قدردانی می‌کنیم و بیان کرد: امیدواریم ادامه اتوبوس‌ها نیز وارد شهر شده و مشکل کمبود اتوبوس‌ها مرتفع شود.

🔹عضو شورای شهر اردبیل در خصوص آزادسازی حریم پل آقا باقر گفت: امیدواریم این املاک نیز توسط امور املاک و حقوقی شهرداری هرچه سریعتر تعیین تکلیف شده و حریم پل تملک شود.

🔹وی همچنین از دست‌اندرکاران ششمین اجلاس روسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلان شهرها و مراکز استان تشکر کرد و گفت:ضروری است در تمامی بازدیدها تمامی اعضای شورای شهر دعوت شوند.

🔹صفری با گلایه از مسئولان در خصوص عدم حضور بر مزار شهدای آرامستان میراشرف در هفته دفاع مقدس گفت: ما مدیون شهدا هستیم و در سایه شهدا در اینجا نشسته‌ایم؛ آرامستان میر اشرف، محل مزار شهدایی است که بسیار برای مردم اردبیل ارزشمند بوده و هستند. از شهردار درخواست داریم نسبت به همسطح سازی یا شن ریزی این آرامستان اقدام نماید.

🔹عضوشورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه خدمت خالصانه  برای مردم نیازمند قلبی پاک و خالص است؛ افزود: چنانچه  قلب خالص نباشد خدمت به مردم نیز خالص نخواهد بود.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان