مدیران مناطق خارج از برنامه ی بودجه مصوب اقدامی نکنند

مدیران مناطق خارج از برنامه ی بودجه مصوب اقدامی نکنند

شنبه, 27 آبان,1402

مدیران مناطق خارج از برنامه ی بودجه مصوب اقدامی نکنند

عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر

عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر:
️مدیران مناطق خارج از برنامه ی بودجه مصوب اقدامی نکنند
️عضو شورای شهر اردبیل ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: مدیران مناطق و سازمانهای تابعه باسیتی بر اساس برنامه ی بودجه مصوب شده، پروژه های خود را اجرا کنند.
️ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر در خصوص لایحه جابجایی اعتبارات برخی از پروژه های منطقه دو و سه گفت: بودجه ای که هرساله تصویب می شود بر اساس برنامه ای از پروژه هاست که توسط مناطق و سازمانهای تابعه به شورای شهر ارایه میشود و ضروری است پروژه های مناطق بر اساس بودجه مصوب شده اجرا شود.
️وی با تاکید بر اینکه مدیران مناطق نباید خارج از برنامه اقدام به اجرای پروژه ها کنند؛ افزود: جابجایی اعتبارات پروژه ها، بودجه سال را با مشکل روبرو خواهد کرد.
️صفری با اشاره به اینکه همواره اعضای شورای شهر حامی شهردار اردبیل در توسعه شهری و تسریع در عملیات عمرانی است افزود: دو لایحه جابجایی اعتبارات با موافقت اکثر اعضای شورای شهر به تصویب رسید.
️عضو شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص لایحه صدور مجوز اعمال نظریه عدالت اداری در ارتباط با مسجد ائمه گفت: مساجد مکانهای فرهنگی و مذهبی است که بایستی مورد حمایت قرار گیرد.
️صفری با بیان اینکه گاها هئیت امنای مساجد با مشکلات مالی مواجه هستند؛ گفت: سوق دادن جوانها برای حضور در مساجد نیاز به اقداماتی دارد که مسئولان شهری باید به آن توجه داشته باشند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان