رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل: بودجه 94 شهرداری غیرواقع‌بینانه تهیه شده بود / انحراف آشکار بودجه در سه ماهه اول سال رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اردبیل گفت: بودجه سال 94 شهرداری اردبیل به صورت غ

مجوز اعمال کاهش برای مطالبات شهرداری اردبیل صادر شد

پنجشنبه, 19 مرداد,1402

مجوز اعمال کاهش برای مطالبات شهرداری اردبیل صادر شد

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

✅ مجوز اعمال کاهش برای مطالبات شهرداری اردبیل صادر شد

🔹دکتر سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از صدور مجوز برای اعمال کاهش در عوارضات شهرداری به مناسبت هفته دولت و دفاع مقدس خبر داد.

🔹 وی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته شهرداری همزمان با هفته دولت و دفاع مقدس  در مطالبات خود کاهش و تخفیف در عوارضات را اعمال می‌کند؛ افزود: امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس و هفته دولت که مزین به اربعین حسینی و کنگره ۳۴۰۰ شهدای استان شده است این طرح اجرا خواهد شد.

🔹وی گفت: لایحه کاهش و تخفیف در عوارضات شهرداری امروز در جلسه رسمی شورای شهر مطرح و با موافقت اکثر اعضای شورای شهر به تصویب رسید و به زودی اجرا خواهد شد.

🔹رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: شهروندان میتوانند با بهره گیری از این فرصت  طلایی علاوه بر اینکه شهرداری را در اخذ مطالبات خود یاری کنند، بلکه عوارض و جرایم خود را بصورت اقساطی نیز پرداخت کنند.

🔹سید هاشمی ادامه داد: جزئیات این طرح به زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و عموم شهروندان و تمامی ادارات، بانک‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی می‌توانند با پرداخت ۵۰ درصد از بدهی خود به صورت نقدی و مابقی در پنج قسط عوارض خود را پرداخت کرده در توسعه و آبادانی شهر سهیم باشند.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان