✅مجتمع ورزشی ویژه بانوان در شهر احداث شود / ✅ اختصاص بودجه ویژه جهت راه اندازی بازارچه های موقت و دائم ویژه بانوان

✅مجتمع ورزشی ویژه بانوان در شهر احداث شود  / ✅ اختصاص بودجه ویژه جهت راه اندازی بازارچه های موقت و دائم ویژه بانوان

پنجشنبه, 18 اسفند,1401

✅مجتمع ورزشی ویژه بانوان در شهر احداث شود / ✅ اختصاص بودجه ویژه جهت راه اندازی بازارچه های موقت و دائم ویژه بانوان

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر اردبیل مطرح کرد

رئیس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای شهر اردبیل مطرح کرد؛ 

✅مجتمع ورزشی ویژه بانوان در شهر احداث شود

✅اختصاص بودجه ویژه جهت راه اندازی بازارچه های موقت و دائم ویژه بانوان 

🔹زهرا قدیمی در جلسه بررسی بودجه 1402 سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به ضرورت احداث مجتمع ورزشی ویژه بانوان در شهر اشاره کرد و گفت: لازم است مکانی امن برای ورزش و ارتقا سلامت جسمانی اختصاص یابد که در تخصیص بودجه به این امر توجه شد.

🔹وی با بیان اینکه بخشی از بانوان خودسرپرست و بدسرپرست جز قشر آسیب پذیر جامعه هستند؛ افزود: در طول سال جاری فقط با راه اندازی چند عدد غرفه بعنوان سه شنبه بازار در محوطه فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل شاهد درآمدزایی و استقبال چشمگیر بانوان شدیم.

🔹عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: ایجاد بازارچه‌های دائم و موقت در سطح شهر ویژه بانوان به جهت عرضه توانمندی و محصولات بانوان میتواند بخشی از مشکلات معیشتی  این قشر از جامعه را مرتفع کند که از سازمان فرهنگی ورزشی درخواست داریم به این امر توجه کند.

🔹قدیمی بیان کرد: این بازارچه‌ها میتواند با سازه های سبک نه فقط در مناسبت ها،  بلکه در کل ایام سال بمنظور حمایت از بانوان راه اندازی شود که در این خصوص ردیف بودجه ای مشخصی را تعیین کردیم.

🔹عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: حتی برخی از غرفه های نمایشگاه بین المللی نیز میتواند برای حمایت از بانوان از طرف شهرداری در اختیار بانوان قرار گیرند.

🔹 قدیمی با بیان اینکه در دور پنج شورا مکان یابی پارک بانوان شماره دو انجام گرفت و زرناس بعنوان محلی برای احداث پارک شماره دو بانوان انتخاب شد؛ لذا از رئیس سازمان فرهنگی ورزشی درخواست داریم این موضوع را پیگیری کند.

🔹وی در انتها پیشنهاد میزبانی اردبیل از جلسات هم اندیشی بانوان شهرداری های کشور را ارایه کرد و گفت: هر ساله برای هم اندیشی پاره‌ای از مشکلات زنان شهر میزبان برخی از استانهای کشور می شویم و همواره اردبیل بعنوان میهمان دعوت میشود و شایسته است یکبار دیگر اردبیل نیز میزبان این جلسات هم اندیشی قرار گیرد .

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان