ماموریت ۴ ساله خود را بهمراه شهردار اردبیل به اتمام خواهیم رساند

ماموریت ۴ ساله خود را بهمراه شهردار اردبیل به اتمام خواهیم رساند

جمعه, 26 مرداد,1403

ماموریت ۴ ساله خود را بهمراه شهردار اردبیل به اتمام خواهیم رساند

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل:

ماموریت ۴ ساله خود را بهمراه شهردار اردبیل به اتمام خواهیم رساند

حبیب فتحی عضو و سخنگوی شورای شهر اردبیل در دیدار مدیران شهرداری با اعضای هیات رئیسه شورای شهر اردبیل گفت: با تغییر ترکیب هیات رئیسه شورای شهر چیزی عوض نشده و هر ۱۱ عضو شورا در کنار شهردار اردبیل هستیم تا ماموریت ۴ ساله خود را در کنار صفری شهردار اردبیل به پایان برسانیم.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای جهادی شهردار اردبیل و تمامی نیروهای خدوم شهری،افزود:متاسفانه برخی از رسانه ها به جهت نفاق آفرینی بین اعضای شورای شهر و شهردار اردبیل مطالبی را انتشار میکنند که این مطالب واقعی نیستند. در این سه سال اخیر تمامی اعضای شورای شهر و حتی اعضایی که بعدا به جمع ما پیوستند با شهردار اردبیل همراه و همدل بوده اند؛ چرا که اعتقاد داریم ماموریت شورا و شهرداری باهم آغاز شده و با هم به اتمام خواهد رسید.

عضو شورای شهر اردبیل با تاکید بر اینکه در آخرین سال از ماموریت خود تلاش خواهیم کرد دست به دست داده و با حمایت خود از شهردار اردبیل اقدامات ماندگار دیگر در چهارمین سال از ماموریت خود به شهر اردبیل یادگار بگذاریم؛اضافه کرد: از همکاران عزیز شهرداری که در پیشبرد اهداف و برنامه های شورای شهر را در این وضعیت اقتصادی و درامد کم شهرداری ها همراهی میکنند قدردانی میکنم.

فتحی ادامه داد: قطعا این حجم از اقدامات ارزشمند از پیشرفت ۹۲ درصدی پل بسیج در ۱۴ ماه بعنوان کارنامه بزرگی برای اعضای شورای شهر تا نهضت آسفالت ریزی و زیباسازی فضای شهری برای هریک از اعضای شورای شهر که دوباره قصد کاندیدا شدن برای شورای شهر برای سال های آتی را دارند کافی است و شاید با پرچم کردن این عملکرد دیگر نیازی به تبلیغات اضافه نداشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: به دور از توجه به حاشیه ها به حمایت خود از شهردار اردبیل ادامه خواهیم داد چرا که شاهد توسعه چشمگیر و همه جانبه شهر هستیم و این فرصت را از دست نخواهیم داد.
پایان پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان