لزوم اجرای بیمه تضمین کیفیت در ساختمان‌ها / شفاف سازی امورات شهرداری برای مقابله با فساد ما

لزوم اجرای بیمه تضمین کیفیت در ساختمان‌ها  /   شفاف سازی امورات شهرداری برای مقابله با فساد ما

جمعه, 16 دی,1401

لزوم اجرای بیمه تضمین کیفیت در ساختمان‌ها / شفاف سازی امورات شهرداری برای مقابله با فساد ما

رئیس کمیسیون حمل‌‌ونقل و ترافیک شهری در جلسه مشترک با رئیس و معاونین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور

رئیس کمیسیون حمل‌‌ونقل و ترافیک شهری در جلسه مشترک با رئیس و معاونین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

✅لزوم اجرای بیمه تضمین کیفیت در ساختمان‌ها

✅ شفاف سازی امورات شهرداری برای مقابله با فساد مالی انجام شود

🔹رئیس کمیسیون حمل‌‌ونقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر اردبیل به استحکام بنای ساختمان‌ها تاکید کرد و گفت: بیمه تضمین کیفیت ساختمان‌ها، گامی برای ارتقای کیفیت بناها در شهر است. 

🔹 میرمحمد سیدهاشمی در جلسه با رئیس و معاونین سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با تاکید بر استحکام بنای ساختمان‌ها، اظهار کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کشور باید جهت اجرای بیمه تضمین کیفیت ساختمان‌ها کمک حال شهرداری‌ها باشند چراکه این طرح جهت استحکام بناها ضروری است.

🔹وی با اشاره به این‌که باید تهیه بیمه‌نامه تضمین کیفیت ساختمان برای صدور پایان‌ کار الزامی باشد، افزود: از این طریق بی‌شک می‌توانیم سازه‌ها و بناها را از نظر کیفیت و ایمنی ارتقا ببخشیم و شاهد رضایتمندی بهره‌برداران باشیم.

🔹رئیس کمیسیون حمل‌‌ونقل و ترافیک شهری در ادامه به شفاف سازی امورات شهرداری در راستای مقابله با فساد تاکید کرد و گفت: با کوتاه کردن فرایند صدور پروانه و شفاف سازی آن، زمینه‌های فساد مالی کاهش پیدا می‌کند.

🔹سیدهاشمی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم برای جلوگیری از فساد در بدنه مجموعه شهرداری باید روزانه تعداد پروانه‌های صادره اعلام شود، در این صورت شاهد یکسان سازی تعداد طبقات در ساخت‌ و سازها خواهیم شد.

🔹وی با اشاره به این‌که از سال آتی، خدمات شهرداری‌ها براساس قانون درآمد پایدار شهرداری باید صورت گیرد، عنوان کرد: با توجه به این‌که این طرح برای اولین بار اجرا می‌شود قطعا مشکلاتی پیش روی شهرداری‌ها خواهد بود بنابراین جهت جلوگیری از این مشکلات لازم است دوره‌های آموزش مالی متعددی برای شهرداری‌ها برگزار و تجربیات انتقال یابد تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان