فاز نخست طرح شهرداری الکترونیک به مرحله اجرا رسید

فاز نخست طرح شهرداری الکترونیک به مرحله اجرا رسید

جمعه, 01 تیر,1403

فاز نخست طرح شهرداری الکترونیک به مرحله اجرا رسید

دکترسیدهاشمی در جلسه رسمی رسمی شورای شهر

 

دکترسیدهاشمی در جلسه رسمی رسمی شورای شهر:
 فاز نخست طرح شهرداری الکترونیک به مرحله اجرا رسید

دکتر سید هاشمی رئیس شورای شهر اردبیل امروز در یکصد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص لایحه صدور مجوز جهت اجرای طرح فاز نخست شهرداری الکترونیک گفت: این لایحه با توجه به اینکه حرکت به سوی شهر هوشمند یکی از برنامه‌های مهم دور ششم شورای شهر بود، در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بررسی و در نهایت مجوز اجرای آن امروز با موافقت اعضای شورای شهر صادر شد.

 وی با بیان اینکه شهرداری جهت هوشمندسازی امورات شهری ملزم به استفاده از یک‌نرم افزار هوشمند و جامع از جمله سیستم‌های شهرسازی و درآمد به همراه زیر سیستم‌های کمیسیون ماده ۱۰۰، خدمات شهروندان،خودکارسازی ضوابط و درآمد، شهروند سپاری در حوزه استعلامات پروانه و پایان کار، املاک، مهندسین ناظر و بازدید آنلاین کارشناسی است؛ بیان کرد: اجرای این طرح‌ در حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد که مجوز آن صادر شد.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بصورت انتشار فراخوان از شرکتهایی که ظرفیت و توانایی لازم را برای اجرای فاز نخست طرح شهرداری الکترونیک داشته باشند دعوت خواهد شد.

سیدهاشمی با بیان اینکه شهرداری الکترونیک حرکت و اقدامی ماندگار در دور ششم شورای شهر خواهد بود؛ بیان کرد: با هوشمندسازی امورات شهرداری علاوه بر پیشگیری ازفسادهای احتمالی و تکریم ارباب رجوع، شاهد کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری خواهیم شد‌.

رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه به بررسی بیش از ۱۲ لایحه شهرداری اشاره کرد و گفت: مجوز لایحه اصلاح عوارض تعیین و تغییر کاربری تولیدات بخش کشاورزی در اراضی زراعی، مجوز استفاده از نرخ اداری کل صمت برای ورودی پارکینگ‌های شهرداری و صدور مجوز پروانه رایگان به ساختمان نگهداری کودکان بی‌سرپرست و ایتام موسسه خیریه شکوفه‌های اردبیل و چندین مجوز توافقی و حقوقی با شهروندان بررسی و تصویب شد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان