علیرضا غریبی عضو شورای شهر اردبیل: تیم فوتبال شهرداری باید به دوران اوج خود بازگردد.

علیرضا غریبی عضو شورای شهر اردبیل: تیم فوتبال شهرداری باید به دوران اوج خود بازگردد.

دوشنبه, 10 آبان,1400

علیرضا غریبی عضو شورای شهر اردبیل: تیم فوتبال شهرداری باید به دوران اوج خود بازگردد.

علیرضا غریبی عضو شورای شهر اردبیل:
تیم فوتبال شهرداری باید به دوران اوج خود بازگردد.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: تیم ریشه دار فوتبال شهرداری اردبیل باید به دوران اوج خود بازگردد تا جوانان و نوجوانان شهر اردبیل نشاط و سرزندگی واقعی پیدا کنند.

علیرضا غریبی در نشست اعضای شورای شهر اردبیل با مدیر کل ورزش و جوانان اظهار کرد: اهتمام به حوزه ورزش و جوانان از اولویت پشتیبانی ها و همراهی شورا و شهرداری است به طوری که در سال های گذشته شورا و شهرداری همواره از هیئت های ورزشی به ویژه کشتی و فوتبال حمایت کرده و هم اکنون نیز با بودجه اختصاصی از 20 هیئت ورزشی پشتیبانی می کند.

وی خاطرنشان کرد: در رشته هایی که استان اردبیل توان حضور و کسب مدال دارد شهرداری با تامین اعتبار سالانه تا 3 میلیارد تومان سعی دارد تا کمک کار و حامی رشته های ورزشی باشد.

عضو شورای شهر اردبیل با اظهار تاسف از عدم حضور ورزشکارانی از استان اردبیل در بازی های المپیک و پارالمپیک امسال بیان کرد: ما نتوانستیم جانشینان شایسته برای رضازاده ها و انوشیروانی ها تربیت کنیم و استان اردبیل جایگاه خود را در کسب مدال المپیک و پارالمپیک به راحتی از دست داده است.
غریبی تیم فوتبال شهرداری را تیم باسابقه و ریشه دار اعلام کرد و گفت: ما باید مسئولان اجرایی و نظارتی استان را به این امر واقف کنیم که حضور در لیگ دسته یک، دو و سه فوتبال حرفه ای محسوب نمی شود و این مطالبه به حق هواداران است تا تیم فوتبال شهرداری در رده های پایه و باشگاهی به روزهای اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان