عضو شورای شهر اردبیل:  فضای سبز در محله میراشرف گسترش می یابد

عضو شورای شهر اردبیل:  فضای سبز در محله میراشرف گسترش می یابد

پنجشنبه, 18 فروردین,1401

عضو شورای شهر اردبیل:  فضای سبز در محله میراشرف گسترش می یابد

عضو شورای شهر اردبیل: 
فضای سبز در محله میراشرف گسترش می یابد
عضو شورای شهر اردبیل گفت: تاکید اعضای شورای شهر بر توسعه فضای سبز به ویژه در محلات سیزده گانه و منطقه محروم میراشرف است.

🔻علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شهرداری با تملک اراضی مختلف می تواند توسعه فضای سبز را به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار دهد که در این زمینه انتظار می رود اراضی 17 هزار مترمربعی منطقه میراشرف نیز به فضای سبز تبدیل شود.

🔹️وی خاطرنشان کرد: شهرداری اردبیل باید در توافق با مالکان بهتر از شرایط فعلی عمل کرده و پروژه های متوقف مانده چند سال اخیر را تعیین تکلیف کند.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل در مورد پیشنهاد افزایش کرایه سرویس مدارس گفت: هرچند در این زمینه برخی پیشنهادات مطرح شد اما در نهایت سرویس مدارس خاص ویژه سواری 250 هزار تومان، مدارس عادی با سرویس سواری 230 هزار تومان به ازای هر سرویس در ماه و مینی بوس سالانه دومیلیون و پانصد هزار تومان پیشنهاد شده تا بعد از تائید نهایی امکان برقراری سرویس مدارس با نرخ مصوب فراهم آید.

🔹️غریبی ادامه داد: با توجه به اینکه در دو سال کرونایی فعالیت سرویس مدارس را شاهد نبودیم اکثر رانندگان به سختی نرخ مصوب را پذیرفتند ولی برای سال تحصیلی آینده قرار است با بررسی همه جانبه قیمت ها تغییر یابد.

انتهای پیام
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان