عزم و اراده‌ای برای رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل وجود ندارد

عزم و اراده‌ای برای رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل وجود ندارد

ﺳﻪشنبه, 13 دی,1401

عزم و اراده‌ای برای رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل وجود ندارد

عضو شورای شهر اردبیل در پاسخ به مطالبات دبیران احزاب اصولگرایی

عضو شورای شهر اردبیل در پاسخ به مطالبات دبیران احزاب اصولگرایی:

✅عزم و اراده‌ای برای رویداد ۲۰۲۳ در اردبیل وجود ندارد

🔹بهروز اسکندرپور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل در نشست مشترک اعضای شورای شهر با اعضای شورای عالی احزاب اصولگرایان گفت: زمانی که احزاب به صورت قوی ظاهر شده و مطالبه‌گری حقیقی کنند؛ قطعا بسیاری از آسیبها و معضلات شهری کاهش خواهد یافت.

🔹وی گفت: ما همواره آماده پاسخگویی به احزاب هستیم. در توسعه یک شهر و جامعه توانایی فردی و گروهی بسیار مهم است. تک تک اعضای شورای شهر دارای تخصص هستند. در مسائل فرهنگی مشکلات کلانی وجود دارد.

🔹عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در این دوره، شورا و شهرداری به دور از مدیریت ویترینی در حال فعالیت و تلاش برای شهر هستند؛ افزود: اینکه بازدید برویم و عکس هایمان را منتشر کرده به ظاهر خودمان را فعال نشان دهیم در شان شورا نیست.

🔹اسکندرپور افزود: در راستای کاهش فساد اداری و هوشمندسازی شهرداری بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم. ما نهاد نظارتی هستیم بودجه را تدوین می کنیم و برای اجرا به شهرداری میسپاریم.

🔹وی ادامه داد: در بحث درآمد پایدار، ورود به بحث سرمایه گذاری از اقدامات شهرداری است. سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی یک  نقطه قوت برای توسعه شهر است اما نتایج این سرمایه گذاری در دوره‌های آتی مشخص خواهد شد. به زودی جواب نخواهیم گرفت.

🔹رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر تصریح کرد: برای رویداد ۲۰۲۳ که اردبیل پایتخت کشورهای عضو اکو هست متاسفانه ای هیچ برنامه ی مشخصی نداریم و این امر نیاز به یک اراده و عزم دارد.

🔹وی با بیان اینکه برای جذب یک نگهبان برای یک نهاد، شرایط چند صفحه ای باید احراز شود؛ گفت:برخی مدیران که در راس امور نشسته اند حتی یک روز هم سابقه مدیریتی و یا تخصص ندارند. در شهر شایسته‌سالاری وجود ندارد. با کدام شاخص مدیران در شهر انتخاب می شود؟ چرا نخبگان شهر فرار میکنند؟ چند درصد شاهد آسیب های اجتماعی هستیم؟ درست است با افزایش و مشارکت می توان مشکلات را حل کرد اما زمانی که رئیس جمهور به اردبیل سفر میکند شورای شهر به آن جلسه دعوت نیست چه انتظاری باید داشت؟

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان