طرح تفصيلي ورودي پرونده‌ها به كميسيون ماده 100 را كاهش مي‌دهد

طرح تفصيلي ورودي پرونده‌ها به كميسيون ماده 100 را كاهش مي‌دهد

ﺳﻪشنبه, 01 شهریور,1401

طرح تفصيلي ورودي پرونده‌ها به كميسيون ماده 100 را كاهش مي‌دهد

سلامت صفری سخنگوي شوراي شهر اردبيل

سلامت صفری سخنگوي شوراي شهر اردبيل:
طرح تفصيلي ورودي پرونده‌ها به كميسيون ماده 100 را كاهش مي‌دهد

🔻سخنگوي شوراي شهر اردبيل گفت: اجراي طرح تفصيلي در شهر اردبيل بعد از گذشت سال‌هاي طولاني ورودي پرونده‌ها به كميسيون ماده 100 را كاهش مي‌دهد.

🔹️سلامت صفري در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل با تبريك 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي و آغوش خانواده‌هاي خود اظهار كرد: روز جهاني مسجد را گرامي مي‌داريم و بر اين باوريم مسجد پايگاه اصلي نشر و ترويج مباني ارزشي، ديني و انقلابي است.

🔹️وي به لايحه پيشنهادي شهرداري در مورد نرخ كرايه ناوگان سرويس مدارس براي سال تحصيلي 1402 -1401 در چهل و يكمين جلسه شوراي اسلامي شهر اردبيل اشاره كرد و گفت: هزينه هر يك نفر از دانش‌آموزان به صورت ماهانه با سرويس تاكسي 350 هزار تومان و با سرويس ميني‌بوس 166 هزار تومان به تصويب رسيد.

🔹️سخنگوي شوراي شهر اردبيل تصريح كرد: موضوع مهمي كه در اين جلسه مطرح شد، لايحه طرح تفصيلي شهر اردبيل است كه مجوز تهيه طرح تفصيلي شهر از 6 سال پيش صادر شده بود كه تاكنون بلاتكليف مانده بود.

🔹️سلامت صفري افزود: شوراي ششم با جديت تمام به موضوع ورود پيدا كرد و بعد از برگزاري 20 جلسه تخصصي، گام اول از چهار گام آن را مربوط به پهنه سكونت بود مورد بررسي و تصويب قرار داد.

🔹️وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: با تصويب گام اول طرح تفصيلي شهر نسخه كامل ضوابط شهري در نحوه استفاده از اراضي و ساخت و ساز و بحث سكونت به صورت بومي نوشته شده و قرار بر اين است تا با تلاش شهردار و معاونان با پيگيري جدي كميسيون عمران در شورا نتيجه نهايي حاصل شود.

🔹️سلامت صفري اضافه كرد: از دستاوردهاي مهم اين طرح پايان دادن به وضع آشفته سيماي بصري شهر و ساماندهي ضوابط شهري و قاعده‌مندي با نسخه بومي در اين حوزه است كه قطعا اجراي طرح تفصيلي جديد اهداف شايسته‌اي را در توسعه شهر اردبيل به همراه خواهد داشت.

🔹️وي بيان كرد: كاستن از حجم پرونده‌هاي ورودي به ماده 100، پيشگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز، شفاف و دقيق و يك كاسه بودن ضوابط احداث بنا و بلند مرتبه‌سازي‌، سايه‌اندازي و ساير موارد از ضوابط مهم طرح تفصيلي خواهد بود.

🔹️سلامت صفري در ادامه سخنان خود اظهار كرد: مجموعه شهرداري و مشاوران شورا و شهرداري هر تك تك اعضاي شوراي و اعضاي كميسيون عمران شورا با جديت در تهيه و تصويب طرح تفصيلي اقدامات تخصصي و فني را دنبال كرده تا اين كار به سرانجام برسد.
🔹️وي تصريح كرد: در جلسه شوراي شهر اردبيل لايحه كمك به مساجد گازران نيز به تصويب رسيد و لايحه صدور مجوز تملك املاك واقع در پل آقاباقر، پل بسيج، پل نيايش تا ميدان مؤذن‌زاده و لايحه صدور مجوز اصلاح پروانه جامعه نابينايان براي بررسي بيشتر به كميسيون‌هاي تخصصي برگشت داده شد.

انتهای پیام/
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان