ضرورت افزایش درآمد پایدار در مجتمع گردشگری شورابیل توجه ویژه به مبلمان شهری در اولویت باشد

ضرورت افزایش درآمد پایدار در مجتمع گردشگری شورابیل  توجه ویژه به مبلمان شهری در اولویت باشد

جمعه, 02 تیر,1402

ضرورت افزایش درآمد پایدار در مجتمع گردشگری شورابیل توجه ویژه به مبلمان شهری در اولویت باشد

دکتر میر محمد سیدهاشمی رئی کمیسیون حمل نقل و ترافیک

دکتر میر محمد سیدهاشمی:

✅ضرورت افزایش درآمد پایدار در مجتمع گردشگری شورابیل

✅ توجه ویژه به مبلمان شهری در اولویت باشد

🔹 دکتر سید هاشمی عضو شورای شهر اردبیل امروز در جلسه رسمی شورای شهر ضمن تشریح نقاط قوت و ضعف در گزارش عملکرد بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گفت: از آنجایی که شورابیل در حوزه گردشگری دارای پتانسیل و ظرفیت مناسبی برای درامد پایدار شهری است؛ لذا می توان آن را در حوزه درآمد تقویت کرد.

🔹 وی با بیان اینکه حتی واگذاری شورابیل به بخش خصوصی با نگاه درآمدزایی میتواند منجر به درامد بسیار بیشتر باشد؛ گفت: هرچند درامد شورابیل نسبت به سالهای گذشته چندین برابر شده اما این درآمد کافی نیست.

🔹عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه هرچند وظیفه ما خدمات‌رسانی به شهروندان است اما درآمدزایی نیز در چنین شرایطی بسیار حائز اهمیت است که  کسب درآمد پایین در بودجه ۱۴۰۱ در شورابیل از نقاط ضعف این بودجه است.

🔹 وی با اشاره به احداث پل نیایش و بسیج بعنوان بزرگترین پروژه های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر افزود:  نباید صرفا بر روی پروژه های بزرگ و فوق العاده تمرکز کنیم بلکه مبلمان شهری به عنوان پروژه کوچک نیز باید حائز اهمیت باشد که  نه تنها در آمار و ارقام ارایه شده  در گزارش بودجه ۱۴۰۱، بلکه بصورت بصری نیز  کاملا مشخص است که در مبلمان شهری عملکرمان ایده آل نیست.

🔹 سید هاشمی در خصوص لایحه ای دیگر مبنی بر درخواست مجوز واگذاری پروژه طراحی، نصب و اجرای پلاک هوشمند املاک توسط شرکت دانش بنیان که جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد؛ گفت: با نصب پلاک های هوشمند می توان علاوه بر زیبا سازی و نورپردازی املاک در شب، با استفاده از کد QR نیز اطلاعات ملک مورد نظر را روی آن بارگذاری کرد.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان