ضرر و زیان شهرداری در پارکینگ درخشان جبران شود

ضرر و زیان شهرداری در پارکینگ درخشان جبران شود

پنجشنبه, 18 اردیبهشت,1399

ضرر و زیان شهرداری در پارکینگ درخشان جبران شود

حسين افسانه عضو شوراي شهر

عضو شورای شهر اردبیل:
ضرر و زیان شهرداری در پارکینگ درخشان جبران شود
عضو شورای شهر اردبیل گفت: با یک حساب سرانگشتی شهرداری در پروژه پارکینگ درخشان به دلیل تاخیر در تکمیل آن 6 یا 7 میلیارد تومان متضرر شده که باید جبران شود.
حسین افسانه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: قرار بود این پروژه تا آخر سال 94 به اتمام برسد ولی تاکنون پارکینگ به رغم تکمیل تحویل شهرداری نشده و در این چهار سال شهرداری ریالی از این محل درآمد نداشته است.
وی به آزادسازی مغازه‌های اطراف این پروژه اشاره و خاطرنشان کرد: با محاسبه مبلغ صدور پروانه و زمین باید هرچه سریعتر حق و حقوق شهرداری معین شود تا در این اوضاع سخت مالی بیشتر از این متضرر نشویم.
عضو شورای شهر اردبیل افزود: به رغم تاخیر در تکمیل و تحویل این پروژه از بابت اجرا سرمایه‌گذار مابه‌التفاوت نرخ سال 94 با 98 را درخواست کرده در حالی که در این مدت شهرداری دچار ضرر و زیان شده و باید این مبلغ نیز محاسبه شود.
افسانه گفت: مالکیت این پروژه متعلق به شهرداری است و ما به جای دفاع از سرمایه‌گذار که حق و حقوق آن به شکل کامل رعایت شده باید از سهم شهرداری نیز دفاع کنیم که در این بین عده‌ای از همکاران ما احساس می‌کنند که ما مخالف سرمایه‌گذار هستیم در حالی که در کنار حمایت از سرمایه‌گذار به صورت مشروع قانونی باید حق و حقوق شهرداری نیز مورد صیانت قرار گیرد.
وی در مورد احداث هتل پنج ستاره در شورابیل نیز بیان کرد: در کنار حمایت‌هایی که از سرمایه‌گذار این پروژه انجام می‌شود، ما باید به صورت دقیق بر نحوه احداث آن نظارت داشته باشیم و خود سازمان همیاری که یاریگر شهرداری است، باید روی این موضوع حساس باشد.
عضو شورای شهر اردبیل سهم شهرداری را از تغییر کاربری در داخل نمایشگاه برای احداث هتل 17 درصد اعلام کرد و افزود: در کنار تخفیفی که در این حوزه اعمال شده شورا در تعرفه 99 در حمایت از سرمایه‌گذاران بسته‌های تشویقی در نظر گرفته تا در کنار حفظ حقوق شهرداری سرمایه‌گذار بتواند از این شرایط استفاده کند.
افسانه بیان کرد: مردم نباید نگران به هم خوردن بافت شورابیل باشند چرا که ما منطبق بر طرح جامع شورابیل تصمیم‌گیری می‌کنیم و منافع شهر و شهروندان را به هیچ چیزی ترجیح نمی‌دهیم.
وی تصریح کرد: سیاست شورا و شهرداری نگاه حمایتی از سرمایه‌گذار است و در این زمینه از حضور و مشارکت سرمایه‌گذاران حمایت کرده و حتی از منافع مادی شورا و شهرداری عدول می‌کنیم تا شهرمان توسعه بیشتری یابد.
انتهای پیام

Print

فایل ها برای دانلود

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان