شيوه‌نامه جديد سرمايه‌گذاري در شهرداري‌ها ابلاغ شده است

شيوه‌نامه جديد سرمايه‌گذاري در شهرداري‌ها ابلاغ شده است

پنجشنبه, 01 اردیبهشت,1401

شيوه‌نامه جديد سرمايه‌گذاري در شهرداري‌ها ابلاغ شده است

رئيس شوراي شهر اردبيل

رئيس شوراي شهر اردبيل:
شيوه‌نامه جديد سرمايه‌گذاري در شهرداري‌ها ابلاغ شده است

رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: شيوه‌نامه جديد سرمايه‌گذاري و مشاركت مردمي در شهرداري‌ها ابلاغ شده و در اكثر مراكز استان‌ها به تصويب رسيده است.

جواد انصاري در بيست و هفتمين جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل اظهار كرد: اين شيوه‌نامه بعد از تصويب شوراي شهر از سال‌جاري قابليت اجرايي خواهد داشت كه سعي شده تا نقش شوراها در اين حوزه پررنگ ديده شده و نمايندگان شورا در جلسات سرمايه‌گذاري و مشاركت‌هاي مردمي حضور فعال داشته باشند.

وي تصريح كرد: تمام تلاش ما بر اين است تا طرح‌هاي سرمايه‌گذاري و پروژه‌هاي اجرايي پيوست فني، اقتصادي و فرهنگي داشته باشند تا در روند اجرا و بعد از بهره‌برداري دچار مشكل نشوند.

رئیس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: اكثر پروژه‌هاي اجرا شده در حوزه مشاركتي در سال‌هاي گذشته با مشكلات و نارسايي‌هايي همراه بوده كه اميدواريم بر اساس شيوه‌نامه جديد سرمايه‌گذاري و مشاركت مردمي در شهرداري‌ها اين فرآيند اصلاح شود.

انصاري از تشكيل سازمان جديد مديريت و مهندسي شبكه حمل و نقل در اردبيل خبر داد و افزود: با هدف ساماندهي موضوع حمل و نقل و كاهش بار ترافيكي در شهرها، اين سازمان در شهرداري اردبيل نيز راه‌اندازي مي‌شود كه اميدواريم از مديران و كارشناسان زبده در حوزه حمل و نقل استفاده شده و با راهكارهاي مناسب بتوانيم موضوع ترافيك و معضلات و مشكلات پيچيده آن را با اقدامات درست و كارشناسي برطرف كنيم.

وي با تسليت ايام شهادت امام اول شيعيان و از فيوضات ليالي قدر خاطرنشان كرد: شهرداري و شهر نيز تلاش كرده تا در برگزاري برنامه‌هاي مصلاي اردبيل در ليالي قدر مشاركت داشته و اقدامات مناسب را براي رفاه حال مؤمنان مهيا كند.

انصاري به فعاليت دستگاه‌هاي شهر بازي در شورابيل و ساير مكان‌ها اشاره كرد و ادامه داد: اميدواريم با جايگزين كردن دستگاه‌هاي جديد به ويژه براي كودكان معلول در شهرمان بتوانيم شرايط مناسبي را براي تفريحات سالم خانواده‌ها مهيا كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه كرد: سرمايه‌گذاران در كنار خريد تجهيزات و امكانات جديد شهر بازي، موظف شدند تا با قيمت نازل شرايط را براي كودكان معلول و كم توان ذهني در شهر بازي فراهم كنند تا آنها نيز بتوانند از اين امكانات استفاده كنند.

انصاري به طرح انتقال ميدان آهن فروشان اشاره كرد و گفت: اين پروژه در 38 هكتار زمين و با مشاركت سرمايه‌گذاران اجرايي خواهد شد كه ما از نظرات، ايده‌ها و پيشنهادات فعالان اين عرصه استقبال مي‌كنيم و اميدواريم بهترين بازار براي آهن فروشان احداث شده و از سطح شهر بازار آهن فروشان به محل جديد در مسير كورائيم انتقال يابد.

رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل بيان كرد: در كنار آهن فروشان، شهرداري و شوراي شهر تلاش مي‌كنند تا ساير مشاغل مزاحم را نيز به خارج از شهر منتقل كنند تا مردم از بابت آلودگي صوتي و بصري مشكلي نداشته باشند.
انتهاي پيام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان