شورا و شهرداری در مسیر شفاف‌سازی حرکت می‌کنند

شورا و شهرداری در مسیر شفاف‌سازی حرکت می‌کنند

جمعه, 11 بهمن,1398

شورا و شهرداری در مسیر شفاف‌سازی حرکت می‌کنند

نائب رئیس شورای شهر اردبیل

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
شورا و شهرداری در مسیر شفاف‌سازی حرکت می‌کنند
نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری اردبیل در بودجه و اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهر به سم شفافیت و ارتباط نزدیک‌تر با مردم حرکت می‌کنند.
جواد انصاری اظهار کرد: برای اولین بار و براساس بخشنامه‌های وزارت کشور اعتبارات بخش رفت و روب، نگهداری از فضای سبز و خدمات شهری در مجموع بودجه هزینه‌ای در نظر گرفته شده تا امسال بودجه‌های هزینه‌ای با 48 درصد و عمرانی نیز با 52 درصد در لایحه 99 دیده شود.
وی خاطرنشان کرد: توسعه متوازن شهری یکی از رویکردهای جدی شهرداری و شورا در برنامه‌‌ریزی سال آینده است چرا که ما اعتقادی به متن و حاشیه شهر نداریم و سعی می‌کنیم همه مناطق شهر را در اولویت توسعه قرار دادیم.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ما در عمل این توسعه متوازن را در افتتاح پل داروپخش با اولویت نسبت به پل قدس نشان دادیم تا شعار اردبیل برای همه عینیت یابد.
انصاری با بیان اینکه ما خط و مرزی را بین مناطق ششگانه و سیزده‌گانه اردبیل قایل نیستیم و بر این باوریم که توسعه متوازن به جلب رضایت عموم مردم منجر می‌شود، افزود: در سال آینده نیز همین روند ادامه خواهد یافت تا در حوزه عمران و آبادانی محلات و کوچه‌های مختلف حرکت ما به همراه تزریق منابع و اعتبارات به شکل متعادل و متوازن انجام شود.
وی بیان کرد: تعرفه سال آینده شهرداری اردبیل با رشد چهار تا 14 درصدی در حال تصویب نهایی است که در این تعرفه سعی شده هم منافع و مصالح شهر و شهروندان و هم شهرداری در نظر گرفته شود تا ایرادات و اشکالات قبلی به صورت منطقی رفع شود.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان