شورا به دغدغه اهالی شهرک کوثر پاسخ مثبت داد

شورا به دغدغه اهالی شهرک کوثر پاسخ مثبت داد

پنجشنبه, 19 اسفند,1400

شورا به دغدغه اهالی شهرک کوثر پاسخ مثبت داد

عضو شورای شهر اردبیل

عضو شورای شهر اردبیل:
شورا به دغدغه اهالی شهرک کوثر پاسخ مثبت داد.

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر اردبیل در دوره ششم به مطالبات و خواسته های مردم شهرک کوثر اردبیل پاسخی مثبت و امیدبخش داده اند.

🔹️بهروز اسکندرپور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در دیداری که با اهلی شهرک کوثر داشتیم مهمترین مطالبه آنها ارائه خدمات متنوع شهرداری در این شهرک بود که با تحویل این شهرک به شهرداری اردبیل با توافق بنیاد مسکن به ویژه صدور پروانه ساخت به خواسته چندین ساله اهالی این منطقه پاسخ مثبت دادیم.

🔹️وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهرداری از سال آینده در همه حوزه ها به این شهرک خدمات مناسبی را ارائه کند تا همشهریان ساکن در این منطقه بتوانند با آرامش و آسایش بیشتر زندگی کنند.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل به احیای کمیسیون 77 با همت و تلاش شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: ما موفق شدیم در قالب این کمیسیون به پرونده های معوق از سال های گذشته رسیدگی کرده و آنها را تعیین تکلیف کنیم.

🔹️اسکندرپور بیان کرد: اعضای این کمیسیون مصمم و با اراده اعلام کردند که تمام ادارات باید بدهی خود را به شهرداری بدون ملاحظه خاص پرداخت کنند تا شهرداری با تامین منابع مالی به مشکلات و نارسائی ها پایان دهد.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان