شورا اهرم نظارتی را در تحقق بودجه نادیده نمی گیرد.

شورا اهرم نظارتی را در تحقق بودجه نادیده نمی گیرد.

دوشنبه, 16 اسفند,1400

شورا اهرم نظارتی را در تحقق بودجه نادیده نمی گیرد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل

سخنگوی شورای شهر اردبیل: شورا اهرم نظارتی را در تحقق بودجه نادیده نمی گیرد.

🔻مینا نهامین عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر اهرم نظارتی را بر تحقق کامل سند یک ساله مالی شهر اردبیل نادیده نخواهد گرفت.

🔹️مینا نهامین در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: اعضای شورای شهر با برگزاری جلسات کارشناسی و تخصصی سعی کردند تا در سه هفته گذشته لایحه بودجه را مورد بررسی قرار دهند تا مهمترین سند مالی شهر در یک سال آینده تدوین و تصویب شود.

🔹️وی افزایش بودجه و تحول در ردیف های مختلف را نسبت به سال گذشته چشمگیر اعلام و خاطرنشان کرد: لایحه بودجه 1401 در بخش فرهنگی و ورزشی 405 درصد، طرح جامع و تفصیلی پسماند 196 درصد، خرید ماشین آلات و خدمات شهری 192 درصد، توسعه زیرساخت های فرهنگی 285 درصد و تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی 203 درصد رشد نشان می دهد.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل افزود: برای اولین بار در دوره ششم شورا لایحه بودجه با اصلاحات اساسی به تصویب می رسد و ما مصمم هستیم تا امر نظارت را بر اجرای دقیق این برنامه ها هدفگذاری کنیم.

🔹️نهامین بیان کرد: اجازه نمی دهیم تا برنامه مصوب شورا روی کاغذ بماند بلکه در بخش های مختلف به ویژه حوزه هایی که گلایه های مردم زیاد است کارهای عملیاتی مورد توجه قرار می گیرد.

🔹️وی احداث سرویس های بهداشتی و توسعه فضای سبز و بوستان ها را در همه مناطق شهری بسیار ضروری و بااهمیت توصیف کرد و گفت: شورا و شهرداری تلاش می کنند تا در ردیف های مختلف بودجه ی اهداف محقق شده و مردم در این شرایط سخت اقتصادی با کمترین دغدغه بهترین خدمات را دریافت کنند.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: واقعی کردن اقدامات و فعالیت ها در نظام بودجه ریزی مورد توجه شورای ششم است و سعی ما بر این است تا به وعده های انتخاباتی خود در قالب بودجه سالانه عمل کنیم.

انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان