شهرکهای جدید مسکونی در توزیع اتوبوسهای شهری در اولویت باشند

شهرکهای جدید مسکونی در توزیع اتوبوسهای شهری در اولویت باشند

جمعه, 09 دی,1401

شهرکهای جدید مسکونی در توزیع اتوبوسهای شهری در اولویت باشند

مینا نهامین عضوشورای شهر اردبیل

#جلسه_رسمی

🔺مینا نهامین عضوشورای شهر اردبیل:

✅شهرکهای جدید مسکونی در توزیع اتوبوسهای شهری در اولویت باشند

🔹عضو شورای شهر اردبیل گفت: ازشهردار اربیل تقاضا داریم توزیع اتوبوسهای جدید شهرداری و ون هایی که قرار است خریداری شوند با توجه به نیاز سنجی و مطالبات شهروندان باشد. 

🔹نهامین در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: عمر تعدادی از اتوبوسهای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اردبیل بیش از ۲۰سال است که استفاده از این دستگاههای فرسوده و مستعمل در شان مردم اردبیل نیست.

🔹وی با بیان اینکه همیشه از مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرصحبت کرده و خواستار ارائه خدمات به این مناطق شدیم؛ افزود: نباید ارائه خدمات به ساکنین شهرکهای جدیدالاحداث را فراموش کرد. اهالی این شهرک ها هم شهروندان این شهر هستند و لازم است بخشی از اتوبوسهایی که قرار است تحویل بگیریم را به این شهرکها اختصاص دهیم.

🔹رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر اردبیل همچنین باتاکید بر اینکه تلاش به آگاه سازی و فرهنگ سازی در زمینه استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش خودروهای تک سرنشین به لحاظ کاهش ترافیک و یا حفظ محیط زیست بخشی از وظایف ماست گفت: شاید در این امر کوتاهی کردیم که امروز شاهد ترافیک‌های سنگین و عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر هستیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان