شهرداری جدول زمانی پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه پل قدس را ارائه کند

شهرداری جدول زمانی پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه پل قدس را ارائه کند

پنجشنبه, 25 اردیبهشت,1399

شهرداری جدول زمانی پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه پل قدس را ارائه کند

رئیس شورای شهر اردبیل

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل جدول زمانی،پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه پل قدس را به صورت مرتب برای اعضای شورای شهر گزارش کند.

علیرضا پوستی در یکصد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت ایام لیالی قدر و شهادت مولی متقیان امیرمومنان حضرت علی(ع) اظهار کرد: پروژه پل قدس در روزهای گذشته فعال شده و اگر می‌خواهیم تا آخر امسال این پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم باید به صورت مرتب و هفتگی گزارشی از روند تامین منابع مالی و پیشرفت پروژه به شورای شهر گزارش شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری قول داده است تا این پروژه را تا پایان سالجاری به اتمام برساند که اقدامات انجام شده در روزهای اخیر نیز نشان از اهتمام شورا و شهرداری برای به سرانجام رساندن این پروژه است.شهرداری بایستی بعد از تامین منابع مالی،روزشمار انجام پروژه را در محل پروژه برای اطلاع مردم شریف اردبیل نصب نماید.

رئیس شورای شهر اردبیل به لایحه شهرداری برای تسری دادن مصوبات شورای فنی شهرداری تهران برای انطباق در کلانشهرها نظیر اردبیل اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به یک وحدت رویه نیازمند مصوبات شورای فنی کلانشهرها هستیم تا با الگوبرداری از این مصوبات بتوانیم از رفتارهای سلیقه‌ای پرهیز کرده و به شکل منسجم و در یک طراحی و الگوی مناسب کارها را به پیش ببریم.

پوستی افزود:یکی از وظایف اصلی شورا نظارت است و مهمترین وجه نظارت ما  تقنینی خواهد بود،یعنی باید آیین نامه ها،شیوه نامه هایی تصویب کنیم تا شهرداری در مرحله عقد قرارداد،اجرا و بعدها در مرحله بهره برداری،منطبق بر این قوانین، چک لیست‌هایی تنظیم و نظارت را انجام دهد،نظارت نباید سلیقه ای باشد.

وی همچنین به مصوبه شورا برای بخشودگی عوارض کسب و پیشه در سه ماهه امسال به خاطر شیوع کرونا و وضعیت نامناسب درآمدی کسبه و بازاریان اشاره و تصریح کرد: شورای شهر امروز لایحه بخشودگی دیرکرد اجاره بهای سرقفلی واحدهای تجاری بازار امام حسین(ع) را مربوط به سال 97 به تصویب رساند تا صاحبان این واحدها به شرط تسویه حساب بدهی تا پایان شهریور ۹۹ ، از این بخشودگی بهره‌مند شوند.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: اعضای شورای شهر با پیشنهاد سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری اردبیل برای مساعدت مالی 6 میلیون تومانی به هیئت ورزشی ناشنوایان استان برای اعزام تیم‌های ورزشی و فعالیت های قهرمانی و حرفه‌ای موافقت کردند تا شاهد حضور موفق این ورزشکاران در عرصه‌های ملی باشیم.

پوستی افزود: در این جلسه همچنین مصوبات شورای نامگذاری شهرداری اردبیل به تصویب رسید و با تاکید اعضای شورای شهر قرار شد بوستان جلوی بیمارستان امام خمینی اردبیل به نام مدافعان سلامت نامگذاری شده و برخی نامگذاری‌های جدید معابر و کوچه‌های اردبیل به نام شهدا نیز به انجام برسد.

انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان