شهرداری با راهکار قانونی پیگیر حق و حقوق خود باشد

شهرداری با راهکار قانونی پیگیر حق و حقوق خود باشد

شنبه, 28 خرداد,1401

شهرداری با راهکار قانونی پیگیر حق و حقوق خود باشد

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل: 
شهرداری با راهکار قانونی پیگیر حق و حقوق خود باشد.

🔻عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری با راهکارهای قانونی باید حق و حقوق خود را احیا کرده و درصدد بهبود خدمات به مردم باشد.

🔹️حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در بررسی برخی لوایح به نظر می رسد شورای شهر دچار سردرگمی است که نمونه آن تقسیط 6 ماهه چک های برگشتی و خسارت ناشی از تاخیر تادیه است که به هیچ وجه قانونی و منطقی به نظر نمی رسد.

🔹️وی خاطرنشان کرد: این موضوع در کمیسیون حقوقی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت اما ما از توضیحات ارائه شده قانع نشدیم و این لایحه با اشکال و ایراد روبروست و در هیئت تطبیق نیز قطعا رای نمی آورد.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه رویه غلط و غیرقانونی در این حوزه بکارگیری شده است، گفت: در بسیاری از شهرها شهرداری با ابزار قانونی سعی می کند جلوی تخلف را بگیرد که نمونه آن در کرج استفاده از قالب های بتنی در جلوی پارکینگ واحدهای مسکونی است که غیرقانونی ساخته شده و پایان کار ندارند.

🔹️فتحی ادامه داد: باید با ابزار قانونی جلوی قانون شکنی ها گرفته شود تا حق و حقوق شهرداری نیز احیا شود.

🔹️وی افزود: بهتر است به جای تقسیط چک های برگشتی به دنبال راهکاری باشیم تا این چک ها وصول شده و منابع درآمدی شهرداری افزایش یابد.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل از تعیین تکلیف زمین های وقفی مرحوم باتمان قیلیچ خبر داد و گفت: بعد از سال ها پیگیری با همکاری اوقاف و امور خیریه تکلیف زمین وقفی مرحوم باتمان قیلیچ مشخص و قرار است درمانگاهی مجهز در این زمین احداث شود.
انتهای پیام

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان