شهرداري در متن قراردادها نگاه كارشناسي داشته باشد

شهرداري در متن قراردادها نگاه كارشناسي داشته باشد

چهارشنبه, 08 تیر,1401

شهرداري در متن قراردادها نگاه كارشناسي داشته باشد

دبیر دوم شوراي شهر اردبيل

دبیر دوم شوراي شهر اردبيل:
شهرداري در متن قراردادها نگاه كارشناسي داشته باشد.

🔻سلامت صفری دبیر دوم  شوراي شهر اردبيل گفت: شهرداري در متن قرارداد با سرمايه‌گذاران بخش خصوصي بايد به نحوي عمل كند تا با رعايت موارد حقوقي زمين‌گير نشود.

🔹️سلامت صفري در جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل با اشاره به احداث پايگاه سلامت حضرت قائم توسط شهرداري در پارك غني‌زادگان گلمغان اظهار كرد: اين پروژه با زيرساخت‌هاي مناسب در يكي از مناطق محروم اردبيل اجرايي شده و اميدواريم با بهره‌برداري مناسب، شهروندان در اين منطقه از خدمات مطلوب و با تخفيف ويژه بهره‌مند شوند.

🔹️وي تصريح كرد: با راه‌اندازي اين پايگاه سلامت و مركز بهداشت دسترسي ساكنان اين محلات به مراكز درماني راحت‌تر شده و تأثير اين پروژه را بر ارتقا بهداشت محيط و ارتقا سلامت شهروندان شاهد خواهيم بود.

🔹️عضو شوراي شهر اردبيل ضرورت توسعه اين مراكز را در ساير مناطق شهر يادآور شد و گفت: اين پروژه نه تنها اسباب رضايت مردم را فراهم مي‌آورد بلكه زمينه‌ساز اشتغال براي بيكاران رشته بهداشت و درمان خواهد شد.

🔹️سلامت صفري از شهردار اردبيل خواست تا در متن قراردادها دقت بيشتري كرده تا همچون پروژه‌ تيراژه كه به جنازه‌اي در شهر تبديل شده، اين مجموعه زمين‌گير نشود.

🔹️وي افزود: ديدگاه شهرداري بايد ارائه خدمات به عموم شهروندان باشد و در كنار آن كارگران و كاركنان شهرداري نيز بايد با تخفيف ويژه از خدمات چنين مجموعه‌هايي بهره‌مند شوند.

🔹️سلامت صفري در مورد عملكرد تمام سازمان‌ها و معاونت‌هاي شهرداري و ارائه گزارش به شوراي شهر خاطرنشان كرد: قرار است در قالب كنترل پروژه‌هاي عمراني و فرهنگي رؤساي سازمان‌ها و معاونت‌هاي شهرداري گزارشي از روند كار و انجام مأموريت‌ها را ارائه كنند كه قطعا اين اتفاق با همراهي رسانه‌ها و انعكاس اين گزارش‌ها انجام مي‌شود.

🔹️وي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه كرد: در ماه‌هاي آينده اين گزارش‌دهي از سازمان‌هاي مختلف به ويژه سازمان فرهنگي، ورزشي انجام خواهد شد تا مردم و افكار عمومي در مورد اين گزارش‌ها قضاوت كنند.

انتهاي پیام
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان