سیدهاشمی در اولین نشست مشترک با مدیران شهرداری در سال جدید

سیدهاشمی در اولین نشست مشترک با مدیران شهرداری در سال جدید

جمعه, 17 فروردین,1403

سیدهاشمی در اولین نشست مشترک با مدیران شهرداری در سال جدید

مدیران شهرداری مقید به برنامه و بودجه تصویب شده باشند

سیدهاشمی در اولین نشست مشترک با مدیران شهرداری در سال جدید:

مدیران شهرداری مقید به برنامه و بودجه تصویب شده باشند

اعضای شورای شهر را همراه و در کنار خود ببینید

دکتر میرمحمد سیدهاشمی رئیس شورای شهر اردبیل در اولین جلسه سال 1403، در نشست مشترک با معاونین و مدیران مناطق و سازمانهای تابعه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، از تلاش تمامی مدیران در آماده سازی شهر در سال جدید برای ایام عید نوروز و برای مسافران و گردشگران تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه شایسته است در اولین روزهای سال جدید برنامه های اجرایی خود را مروری کنیم؛ افزود: بایستی خودمان را مقید به برنامه و بودجه تصویب شده کنیم که در انتهای سال گذشته این برنامه و بودجه بسیار دقیق ومنطقی تصویب شد. چرا که موفقیت در اجرای برنامه ها در نظم و پایبندی مدیران به برنامه های مصوب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به برنامه های حوزه شهرسازی از جمله صدور پروانه های ساختمانی بصورت الکترونیک، اجرای طرح مبادی شهر و طرح جامع شورابیل و.... گفت: از اصلی ترین برنامه این معاونت اجرای طرح تفصیلی شهر است که این طرح بعنوان سندی بزرگ بعد از چندین سال مصوب شد که به زودی با پیگیری های لازم جهت اجرا نیز ابلاغ خواهد شد.

سیدهاشمی ادامه داد: در حوزه پروژه ها عمرانی و زیربنایی نیز اقدامهای بسیار بزرگی در سطح شهر از جمله ساماندهی رودخانه بالیخلی چای،آزادسازی کامل باغ شریعت،پل بسیج و... در حال انجام است که لازمه اتمام این اقدامات اهتمام جدی مدیران است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه موضوع اسفالت یک موضوع بسیار حیاتی برای نقطه به نقطه شهر است که در زمان تصویب بودجه به آن بسیار اشاره شد، افزود: شورای شهر به زیباسازی شهر، دکوراسیون شهری و پارک ها رنگ امیزی جهت داشتن شهری پویا و زیبا ورود خواهد کرد.


سیدهاشمی همچنین به تعریف پروژه های جدید در راستای درامد پایدار شهری توسط سازمان مشارکت و سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: طرح ها و پروژه های حوزه مشارکت و سرمایه گذاری نباید در حد تصویب باقی مانده و عملیاتی نشود؛ بلکه بایستی هر روز بیشتر شاهد کلنگ زنی ها و آغاز عملیاتهای اجرایی پروژه های مشارکتی باشیم.

رئیس شورای شهر اردبیل به ترافیک شهر اردبیل اشاره کرد و افزود: کم کم این معضل به بحران در داخل شهر تبدیل میشود و اقداماتی که در حوزه حمل و نقل عمومی انجام شده است مورد قبول افکار عمومی نیست.امیدواریم پروژه های اجرایی این حوزه ( ویرایش طرح جامع حمل و نقل ترافیک شهر ،پارک حاشیه ای و..) باعث کاهش ترافیک شودوی همچنین تصریح کرد: در حوزه خدمات رسانی عمومی و خدمات شهری نیز شورای شهر در کنار معاونت این حوزه است و هرآنچه برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی به شهروندان لازم باشد را دریغ نخواهد کرد.

وی در آخر افزود: هیچ اقدامی امکانپذیر نیست مگر با همدلی و همکاری که در نهایت منجر به رضای خداوند و جلب رضایت مردم شده و قدمی کوچک برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان