زمین لم یزرع شورابیل به شهربازی مدرن تبدیل می شود

زمین لم یزرع شورابیل به شهربازی مدرن تبدیل می شود

جمعه, 10 تیر,1401

زمین لم یزرع شورابیل به شهربازی مدرن تبدیل می شود

میر محمد سید هاشمی نائب رئیس شورای شهر اردبیل

میر محمد سید هاشمی نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
زمین لم یزرع شورابیل به شهربازی مدرن تبدیل می شود.

🔻نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: زمین لم یزرع اطراف شورابیل با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی به پارک و شهربازی مدرن تبدیل می شود
.
🔹️میرمحمد سیدهاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: لایحه مشارکتی شهربازی مدرن در فاز دوم باغ بهشت شورابیل به صورت EPC ساخت، بهره برداری و انتقال در شورا مطرح شد که اعضا تصمیم گرفتند تا این لایحه را برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع دهند.

🔹️وی با بیان اینکه واگذاری زمین و نرخ اجاره با قیمت کارشناسی رسمی دادگستری انجام می شود، خاطرنشان کرد: بنابه اظهارات مدیریت مجموعه شورابیل این شهربازی در زمین لم یزرع در انتهای مسیر دانشگاه اجرایی می شود و قرار است زیرساخت های لازم نیز فراهم آید.

🔹️نائب رئیس شورای شهر اردبیل به پروژه مشارکتی دکوسنتر نیز اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که اواخر سال گذشته از تبریز و توانمندی های شرکت توسعه مسکن شمالغرب داشتیم قرار شد با سهم تعیین شده این پروژه به صورت مسکونی و تجاری اجرایی شود که ما به توانمندی این شرکت با توجه به تجربه کاری اطمینان کامل داریم.

🔹️سیدهاشمی افزود: قرار است در زمینی به مساحت 28 هزار مترمربع این پروژه با سرمایه گذاری  ۱۴۰۰ میلیارد تومانی اجرایی شود که با احتساب قیمت زمین و هزینه صدور پروانه سهم شهرداری بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

🔹️وی ادامه داد: قطعا اجرای این پروژه به نفع شهرداری و شهروندان خواهند بود و مردم از منافع آن نیز استفاده می کنند.

🔹️نائب رئیس شورای شهر اردبیل به سهم 22 درصدی شهرداری در اجرای این پروژه مشارکتی و ایراد احتمالی به این سهم پائین اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ساخت این پروژه 138 هزار مترمربع خواهد بود با در نظر گرفتن تمام جوانب امر سهم 22 درصدی برای شهرداری معقول و منطقی به نظر می رسد.

🔹️سیدهاشمی ساخت پروژه های سلامت محور در محلات محروم با همکاری شهرداری و شورای شهر اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: پروژه جدید پایگاه سلامت در سیدآباد کلخوران اجرایی می شود تا اهالی منطقه از این پروژه استفاده کنند.

🔹️وی بازدید اخیر خود را از منطقه گلمغان و بیان مطالبات مردمی یادآور شد و گفت: اهالی این منطقه تلاش شهرداری را در راه اندازی پایگاه سلامت پارک غنی زادگان قابل ستایش توصیف کردند.

🔹️نائب رئیس شورای شهر اردبیل ضرورت نصب چراغ در گلمغان را یادآور شد و تصریح کرد: اجرای این پروژه از ردیف اعتباری برخوردار است و امیدواریم به سرعت روشنایی این منطقه به انجام برسد.

انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان