رشد فرهنگی شهر از دغدغه های شورا است / تمامی طرح های عمرانی پیوست فرهنگی دارند

رشد فرهنگی شهر از دغدغه های شورا است / تمامی طرح های عمرانی پیوست فرهنگی دارند

دوشنبه, 16 آبان,1401

رشد فرهنگی شهر از دغدغه های شورا است / تمامی طرح های عمرانی پیوست فرهنگی دارند

جواد انصاری در سومین نشست هم افزایی دستگاههای فرهنگی اردبیل

حاج جواد انصاری در سومین نشست هم افزایی دستگاههای فرهنگی اردبیل:
رشد فرهنگی شهر از دغدغه های شورا است


تمامی طرح های عمرانی پیوست فرهنگی دارند


سومین نشست هم افزایی دستگاههای فرهنگی استان اردبیل در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با حضور مدیران کل ادارات فرهنگی و هنری، مسئولان اجرایی برنامه های فرهنگی، شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل در سالن اجتماعات شورای شهر اردبیل برگزار شد.


رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به اینکه رشدو ترقی فرهنگی شهر از دغدغه های جدی شورای دور ششم است؛ بنابراین تمامی طرح های عمرانی که در سطح شهر توسط شهرداری اجرا میشود پیوست فرهنگی دارند.وی با بیان اینکه در راستای اجرای برنامه های فرهنگی شهر اردبیل، اعضای شورای شهر تعامل ویژه ای با نهادهای فرهنگی، هنری و ... دارد؛ افزود: برای اجرای این برنامه ها نیاز است دیگر نهادهای فرهنگی همکاری مضاعف داشته باشند.


انصاری ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز توجه ویژه ای نیز به اجرای برنامه های فرهنگی در محلات اردبیل به ویژه مناطق کم برخوردار دارد که این سازمان در حوزه های فرهنگی،ورزشی، اجتماعی،سلامت،آموزشی، گردشگری،کارآفرینی و....کاملا فعال است.


رئیس شورای شهر اردبیل ضمن تقدیر از تلاشهای نماینده ولی فقیه در اردبیل و امام جمعه اردبیل در شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری در خدمت این نهاد است و از هیچ تلاشی برای رشد فرهنگی شهر دریغ نخواهد کرد.


وی تاکید کرد: تمامی طرح هایی که در سطح شهر اجرا میشوند پیوست فرهنگی دارند و مقوله فرهنگ یک امر جدانشدنی از طرحهای عمرانی مجموعه مدیریت شهری است.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان