رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل تاکید کرد: کاهش هزینه و کیفی‌سازی برنامه‌های روز اردبیل

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل تاکید کرد: کاهش هزینه و کیفی‌سازی برنامه‌های روز اردبیل

پنجشنبه, 20 تیر,1398

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل تاکید کرد: کاهش هزینه و کیفی‌سازی برنامه‌های روز اردبیل

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل تاکید کرد:

کاهش هزینه و کیفی‌سازی برنامه‌های روز اردبیل 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل بر کاهش هزینه‌ها و کیفی‌سازی برنامه‌های روز اردبیل در راستای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های متعدد اردبیل تاکید کرد.

یعقوب عزیززاده در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: طرحی را که 11 عضو شورای شهر امضا کرده و به شهردار ارائه کرده بودند در قالب لایحه‌ای مورد بررسی قرار گرفت تا به مناسبت چهارم مرداد ماه روز فرهنگی اردبیل برنامه‌های مناسبتی در گرامیداشت این روز و معرفی حکومت شیعی صفویان را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: اعضای شورای شهر در کمیسیون فرهنگی به دلیل هزینه‌بر بودن برپایی نمایشگاه با برگزاری آن مخالفت کردند اما قرار شد با دعوت از گردشگران و توریسم خارجی به ویژه از کشورهای آذربایجان علویان ترکیه و همچنین قطر فرصتی فراهم آید تا ما در اردبیل با میزبانی از این گردشگران ابعاد تاریخی، هویتی و پیشرفت‌های اردبیل را به آنها معرفی کنیم.

عضو شورای شهر اردبیل هرگونه تاخیر و تعلل را در معرفی و شناساندن بضاعت و شایستگی‌های اردبیل به صلاح توسعه اردبیل ندانست و خاطرنشان کرد: ما باید در بالاترین سطح و جایگاه اردبیل را به دنیا معرفی کنیم.

عزیززاده همچنین به خط کشی خیابان‌ها و شروع این پروژه با توجه به میزبانی اردبیل از اجلاس اکو و مسابقات والیبال اظهار کرد: ضمن تشكر از برپا كنندگان اجلاس سران کشورهای عضو اكو و مسابقات لیگ والیبال جام ملتها از مسولين استاني  و مردم شريف اردبيل كه ميزباني شايسته اي را انجام دادند انجام پروژه مشاركتي با سازمان همياري را خوب و ارزشمند دانست و ادامه همكاري براي اجراي پروژههاي شهري را ارزشمند دانست ودر ادامه خط كشي خيابانها و رنگ اميزي داخل شهري را با توجه به فوريت ان تاكيد نمودند كه از پيمانكاران توانمند كه سابقه اجرائي و روزمه خوبي دارند بايد استفاد ه نمود.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان